eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZ cyklu kto da więcej - limit płatności kartą w sklepieRe: Z cyklu kto da więcej - limit płatności kartą w sklepie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Z cyklu kto da więcej - limit płatności kartą w sklepie
    Date: Sat, 2 Jan 2010 13:09:37 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <hhnd80$jsl$2@inews.gazeta.pl>
    References: <hhlmk7$4sd$1@inews.gazeta.pl> <hhlmk3$ggg$1@news.interia.pl>
    <hhm1kr$ict$1@inews.gazeta.pl> <hhmulo$v7s$3@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: adaf11.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1262434368 20373 83.11.241.11 (2 Jan 2010 12:12:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Jan 2010 12:12:48 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hhmulo$v7s$3@news.interia.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:514162
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:hhmulo$v7s$3@news.interia.pl...
    > "Robert Tomasik" news:hhm1kr$ict$1@inews.gazeta.pl
    >
    >> Nie do firmy rozliczającej, tylko do jego włąsnego banku, bo z bankiem
    >> ma
    >> umowę o darmowe płatności od 0 zł. W wypadku BPH to działa nadzwyczaj
    >> dobrze.
    >
    > może w BPH tak jest, ja to trzy razy próbowałem zgłaszać w mBanku -
    > zawsze
    > trafiałem na ścianę. E-mail do eService z adresem sklepu i opisem limitu
    > poskutkował. Tydzień po wysłaniu elektronicznej korespondencji sama
    > kasjerka
    > informowała mnie, że nie ma limitu :)
    >
    U mnie BPH też był oporny początkowo, do czasu gdy ich poinformowałem, że
    będę żądał zwrotu opłaty za wydanie karty, bo sprzedali mi kartę o innej
    funkcjonalności, niż zapewniali. Od tego czasu nie mam żadnego problemu, a
    podobne tabliczki (i ograniczenia, co na ich prośbę sprawdzam później
    dokonując drobnego zakupu) znikają w górę dwa tygodnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1