eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZ cyklu mity o bezpiecznym płaceniu przy pomocy kkRe: Z cyklu mity o bezpiecznym płaceniu przy pomocy kk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Subject: Re: Z cyklu mity o bezpiecznym płaceniu przy pomocy kk
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <k0av8c$2l7$3@inews.gazeta.pl>
    <a...@g...com>
    <k0d4nm$jis$2@inews.gazeta.pl>
    Date: Tue, 14 Aug 2012 14:43:16 +0200
    Lines: 36
    Message-ID: <502a47e8$0$1313$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.19.214.54
    X-Trace: 1344948200 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1313 83.19.214.54:2301
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:577575
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 14 Aug 2012 09:11:18 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Wszystko zależy od banku. Było już nie raz na grupie, że w takich
    > sytuacjach normalny bank jak Citi, Multi i mBank chyba też i pewnie kilka
    > innych, oddaje klientowi pieniądze a sprawa idzie do wyjaśnienia i klient
    > już nic nie musi robić,

    Guzik prawda z tym oddawaniem pieniędzy przez banki!

    1. Ktoś sklonowaną kartą mojego brata porobił w Kapsztadzie zakupy na
    kwotę kilkunastu tysięcy dolarów, ale Bank ani myślał oddać kasy.
    Po wielu miesiącach bezowocnej korespondencji brat w końcu zdecydował
    się powiadomić Prokuraturę o sprzeniewierzeniu przez Bank powierzonych
    mu środków. Dopiero po wszczęciu przez Prokuraturę dochodzenia w tej
    sprawie, Bank zdecydował się oddać pieniądze, ale i tak sprawa ciągnęła
    się przez blisko rok.

    2. mBank kiedyś dwukrotnie pobrał mi opłatę za doładowanie telefonu
    (oczywiście telefon został doładowany tylko pojedynczą kwotą) i nie
    tylko tej kasy mi nie zwrócili, ale nawet nie chcieli reklamacji
    przyjąć!
    Kiedy dzwoniłem na infolinię, to mnie przełączali od jednego konsultanta
    do drugiego, tak długo, aż połączenie się rozłączyło.
    Gdy reklamację składałem przez email, to odmawiali jej przyjęcia
    odpowiadając, że tylko na infolinii można składać reklamacje!
    Sprawa dotyczyła głupiej kwoty 5 zł, więc w końcu odpuściłem sobie tę
    reklamację, ale od tej chwili mBank ma u mnie przechlapane.

    Po takich doświadczeniach, to tylko śmiać mi się chcę gdy czytam o tym,
    że bank zwróci jakiekolwiek pieniądze w przypadku oszustwa lub
    bankructwa odbiorcy płatności.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof
    (dawniej używający nicka 'Chris')

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1