eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZBP: "(klienci) Powinni w końcu zacząć ponosić za to odpowiedzialność" › Re: ZBP: "(klienci) Powinni w końcu zacząć ponosić za to odpowiedzialność"
    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ZBP: "(klienci) Powinni w końcu zacząć ponosić za to
    odpowiedzialność"
    Date: Sun, 6 Apr 2008 08:18:56 -0700 (PDT)

    > Nie znam, nie miałem patch'ow zanim je ms napisal itp., i nie chodzi mi
    > o to że jestem zabezpieczony w 100% itp. itd. ale chodzi o to że nie o
    > każde włamanie na konto należy obwiniać bank, jeśli wina leży tylko i
    > wyłącznie po stronie użytkownika to dlaczego bank ma oddawać pieniądze ?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Krzysztof Mackiewicz
    > gg: 1781586

    A wina uzytkownika jest to ze nie uzyl telepaty do odczytania z mozgu
    pracownikow banku jakiego antywirusa powinien uzyc.
    Mam antywirusa, moze nie jest 100% dobry w zabezpieczaniu transakcji
    na shttp. nie wiem bank mi nie mowi ze ten a ten program jest lepszy
    bo oferuje lepsza ochrone. Wiec sobie uzywam i prowadzam dane ktore
    jakis keylogger zczytuje. Ktos potem uzywa tych danych (czyli niku i
    pinu dla internetowych przelewow). I co? w innym banku sa
    potwierdzenia wysylane na emaile czy telefon ktore trzeba wpisac albo
    tokeny z kart zdrapek. Widac rai uznal ze bedzie wine zrzucal na
    uzytkownika ze nie powiedzieli mu ze powinien uzywac programu
    ochronnego bo oni nie robia weryfikacji.