    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ZUS staje dęba...
    Date: Wed, 10 Feb 2016 01:00:30 +0100
    <56b0d552$0$660$65785112@news.neostrada.pl> <n8qloq$lpg$1@gioia.aioe.org>
    <56b0e434$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <n8qrmi$113l$1@gioia.aioe.org>
    <56b10372$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <n8rd4q$2nb$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <n8t569$se6$1@node1.news.atman.pl>
    <1kxslzay5rx35.ns2c13jns9tf$.dlg@40tude.net>

    "J.F." 1kxslzay5rx35.ns2c13jns9tf$....@4...net

    > Nie bronie nazizmu, tylko niektorych firm przed wydumanymi
    > oskarzeniami.
    > Widzisz jaka byla historia Cyklonu B.

    Ja uważam, że bronisz. Inni niech oceniają bez moich nacisków.
    Ani żydów nie wskrzesisz, ani nie zabijesz taką obroną czy
    bezstronnością...

    > No ba, ale co - chcesz zmierzyc jednym ....matem ?

    Sąd (za sprawą biegłych)

    zignorował wszystkie wykresy spirometrii
    i wyniki testów z alergenami

    wynik badania rezonansem magnetycznym uznał za
    niewartościowy w zestawieniu z oceną biegłego

    uznał, że:
    plus i minus znaczą tyle samo
    dywiz i myślnik też znaczą tyle samo

    oddalił wniosek nieistniejący
    (chodzi o zmianę biegłego)
    i nawet uzasadnił to oddalenie!

    uznał mnie wróżbitą, twierdząc, iż w zasadzie Apelacja
    to powielenie zarzutów zawartych w moich Zarzutach
    skierowanych do biegłego, podczas gdy Apelacja oparła
    się o Ustane uzasadnienie wyroku, po którym już nie
    było moich Zarzutów aż do czasu Apelacji

    ale przyjął jako merytoryczne ;) wyniki Lidlowego miernika za stówę.

    Normą jest udawanie w sądzie idioty -- ale w wypadku przestępcy, nie sędziego.

    Ten, kto (być może ZZiobro) będzie sądził i usadawiał wygodnie ;) w więzieniach
    sędziów udających idiotów, zyska mój głos w wyborach, o ile będzie kandydował
    a ja będę miał prawo i możliwość oddania ważnego głosu podczas takich wyborów.
    Gdybym uznał, że ten ktoś (ZZiobro chociażby, ale niekoniecznie on) stosownie
    usadził ;) sędziów tak, iż kolejne sadzanie w więzieniach nie byłoby konieczne
    -- nadal bym na tego kogoś głosował z wdzięczności o ile miałbym nadal czynne
    prawo głosowania wtedy, gdy ten ktoś by korzystał z biernego prawa wyborczego
    i ten ktoś nie łamałby prawa zbyt zuchwale.

    Moja obietnica nie jest zbyt konkretna, ale chyba jako wstępna -- może być złożona.
    Ze swej strony nie zamierzam unikać wywiązania się z tej obietnicy, gdyż wywiązanie
    leży w moim interesie a ja na pewno :) nie będę sędzią, więc na pewno nie będzie mi
    zależało na złamaniu tej obietnicy. Wprawdzie w rodzinie mojej są prawnicy, w tym
    i sędzia, i (raczej już były) ławnik sądowy, ale nie zamierzam ich bronić. Nie
    zamierzam bronić obłudników (czy hipokrytów) i obłudy (czy hipokryzji) w ogóle.

    Prawnik ;) Budzik zapewne zauważy, iż łamię prawo swą obietnicą,
    która odbiera prawo nabyte ;) jakim jest obietnica niegłosowania. ;)
    Być może nawet skieruje skargę do Trybunału konstytucyjnego celem
    wyjaśnienia, ale ja akurat nie będę zważał na ewentualny wyrok.
    (mocą ,,dekretu'' metropolity wyjęto mnie spod prawa, zatem nie
    muszę zważać na Konstytucję ;) itp. prawa, których pozbawiono mnie)

    Uważam albowiem, że takie usadawianie wygodne ;) w więzieniach
    sędziów-hipokrytów mieści się w działaniach zmierzających do
    zwrócenia mi mojej własności, jaką jest etat na państwowej
    uczelni wyższej w Białymstoku, gdyż nieobłudni sędziowie
    mogą mi pomóc w odzyskaniu tegoż etatu. (ogólnie prawo
    nieobłudne jest dla mnie wygodne i zyskowne)

    Dopóki sędziowie udają idiotów (biegły nie może obrazować tego, co głosi
    żadnymi wynikami badań; spirometria nie jest ważna; rezonans magnetyczny
    jest subiektywnym odczuciem; ogólne prawa nie mają zastosowania w wypadkach
    konkretnych -- wzmiankowany plus i minus; biegły nie musi odpowiadać na
    rzeczowe pytania zadawane przez odwołującego się; dokumenty mogą ginąć
    bezkarnie i bezpowrotnie; polemika w sądzie jest niewskazana; biegły
    może bezkarnie omijać sedno problemu itd...)

    -=-

    Aby było jasne -- nie zależy mi na polowaniu na czarownice -- albowiem
    tylko uczciwy sędzia jest dla mnie wygodnym sędzią. Nie chodzi mi
    o durnowate mszczenie się na ,,rodzie sędziowskim'', lecz i eliminację obłudy.

    -=-

    A teraz wysil się i broń sędziów, każąc mi uzasadniać moje zarzuty. :)
    Każdy zbrodniarz (sędzia także) ma prawo do obrony, do składania
    wyjaśnień, do obrońcy z urzędu itd...

    Moim zdaniem dobry sędzia to taki, który swym uzasadnieniem wyroku rozwiewa
    wątpliwości i ukazuje prawdę tak, że każda ze stron (a nawet ewentualni
    obserwatorzy) nie ma wątpliwości co do słuszności wyroku. Złym sędzią jest
    ten, kto (dzień dobry pani sędzi prowadzącej moją sprawę) przez cały czas
    prowadzenia sprawy sądowej miauczy :) o swoim poparciu dla mnie, lecz (co
    tu dużo gadać -- mając prikaz od zwierzchnika) wie już w ,,szatni'', jaki
    ma wydać wyrok, zanim (o ile w ogóle) zapozna się z dokumentami.

    Na mnie te miauczenia wywierają efekt odwrotny -- tylko winny usprawiedliwia
    się w taki sposób. Niewinny milczy jakoś tak: ,,fakty mnie usprawiedliwią''.

    -=-

    Agitując, napiszę, iż popieram niektóre postulaty Mariusza Maxa Kolonki -- choćby
    wybieranie sędziów sądów powszechnych przez naród w bezpośrednich wyborach
    powszechnych
    i kadencyjność tychże sędziów. Jeśli coś plączę (jeśli MMK) nie głosi takich
    postulatów
    -- wdzięczny będę za skorygowanie mnie.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.