  • Data: 2005-03-31 17:40:06
    Temat: Re: Zachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowy
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    MŁ napisał(a):

    > Może istnieje, ale jest pewnie dodatkowo płatna.

    Trzeba spytać, w TOiP nie widziałem...

    Generalnie odrzucanie pism z powodu niezgodności podpisu nie jest złe
    samo w sobie. Muszą isnieć kryteria przy których bank nie zaakceptuje
    podpisu - nie może akceptować wszystkiego, jak leci.

    I może akurat zdarzyło Ci sie podpisać ciut inaczej... Tego nie wiemy i
    Ty też nie stwierdzisz na 100% (nie masz tej kopii umowy którą ma bank).

    Zamawianie kopii umowy i porównywanie to takie obejście problemu i dośc
    głupie rozwiązanie...

    Ale powinna istnieć procedura do zmiany podpisu... czy istnieje, nie
    wiem, czy jest płatna, nie wiem...

    Jest to bank 'wirtualny' bez możliwości kontaktu osobistego i - tak
    uważam - trzeba być przygotowanym na tego typu utrudnienia i nie oburzać
    się, gdy wystąpią. Ale powinna istnieć możliwośc wyjaśnienia ich, nawet
    jeśli zabierze to trochę czasu i parę złotych opłaty.