eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowy › Re: Zachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowy
  • Data: 2005-03-31 18:39:13
    Temat: Re: Zachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowy
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Jesli podpis osoby skladajacej
    > oswiadczenie od momentu zawarcia umowy zmienil sie tak bardzo, ze nie mozna
    > na jego podstawie zidentyfikowac, czy zostalo ono faktycznie podpisane przez
    > osobe mogaca zlozyc oswiadczenie,

    (co oczywiscie moze zrobic, i to tez z jakims tylko prawdopodobienstwem,
    grafolog).

    > dysponujemy kilkoma innymi mozliwosciami:
    > 1/ oswiadczenie woli z potwierdzona notarialnie tozsamoscia osoby je
    > skladajacej
    > 2/ oswiadczenie woli potwierdzone notarialnie
    > zadnego z powyzszych oswiadczen bank nie bedzie mogl odrzucic.

    A jaka jest tu roznica?

    > 3/ oswiadczenie woli z potwierdzona tozsamoscia osoby je skladajacej przez
    > pracownika banku (w tym przypadku BRE), jego przyjecie jest uzaleznione od
    > obowiazujacych regulacji w banku, czyli od jego dobrej woli ;).

    4/ Oswiadczenie woli zlozone na pismie osobiscie w siedzibie banku.

    Aczkolwiek mam wrazenie ze w przypadku stwierdzenia, ze podpis zostal
    zlozony przez inna osobe (nie "stwierdzenia niezgodnosci podpisow"
    - co to w ogole jest "zgodnosc podpisow"?), bank powinien niezwlocznie
    poinformowac prokurature, zamiast wysylac cos klientowi.
    --
    Krzysztof Halasa