eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowy › Re: Zachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowy
  • Data: 2005-03-31 21:20:58
    Temat: Re: Zachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowy
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Potwierdza tozsamosc osoby skladajacej oswiadczenie.

    Tak by moze moglo byc gdyby np. owo oswiadczenie bylo zaprotokolowane
    gdzies (np. w protokole zgromadzenia udzialowcow) czy cos w tym stylu.
    Ale nie w momencie, gdy ten ktos ma zlozyc oswiadczenie woli na kawalku
    papieru, i je gdzies wyslac poczta.

    Aczkolwiek notariusz nie sluzy do potwierdzania tozsamosci osob -
    tak naprawde nie da sie ze 100% pewnoscia tego zrobic. Notariusz
    potwierdza tozsamosc osob przy okazji roznych innych operacji.

    > A jak wymusisz na osobie zza biurka potwierdzenie przyjecia oswiadczenia
    > woli?

    Normalnie, podam kopie i poprosze o potwierdzenie. W przypadku odmowy
    moze jeszcze wyraze przypuszczenie, ze skutki sa takie same jak przy
    przyjeciu, tyle ze sytuacja sie kompikuje, bo tresc pisma nie jest
    znana.
    Dalsza odmowa? Coz - trzeba miec swiadkow. Moze tu notariusz?

    > Jesli nie ma porozumienia (klient uwaza, ze jest ok, a bank, ze nie jest) o
    > skutecznosci moze zadecydowac tylko sad.

    Naturalnie. A temu najlepiej przedstawic niepodwazalne dowody.

    > Do wiadomosci przyjmuje i informuje Cie, ze nie zostaly spelnione konieczne
    > do rozwiazania umowy warunki.

    Ktorymi sa ...?
    Bo raczej nie "zgodnosc podpisu lub jej brak".
    --
    Krzysztof Halasa