eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkamiRe: Zachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkami
  • Data: 2020-02-07 12:47:27
    Temat: Re: Zachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:15988b41-9ac1-464a-a3cc-22b8be0b0357@go
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 6 lutego 2020 23:06:10 UTC+1 użytkownik Marcin
    napisał:
    >> W przypadku Google Pay numer wirtualnej karty jest jednorazowy.
    >> Telefon
    >> przy polaczeniu z serwerem google dostaje AFAIRC 10 numerow i mozna
    >> tylez zrobic transkacji bedac off-line.

    >Gdzie żeś się naczytał takich bzdur?
    >Jednorazowy jest "wirtualny CVV" - dokładnie tak samo jak przy
    >płaceniu zbliżeniowo plastikiem.
    >16 cyfrowy numer karty zawsze jest taki sam - i nawet w google pay
    >masz podane jego 4 ostatnie cyfry.

    >Swoją drogą podobno ciekawe sytuacje bywają ze zwrotami zakupów
    >"zapłaconych telefonem" - w coraz większej ilości sklepów, zwłaszcza
    >odzieżowych, wymagają zwrotu na tą samą kartę, którą się płaciło -
    >albo chociaż pokazania tej karty (a i tak, jak zwrot jednak zrobisz
    >na inną, to jesteś sensacją dnia ;).

    A potrafia podac ktorą bylo placone ?
    Bo ja kart wielu uzywam ... i co wtedy - pierwszą lepszą pokazac ?

    >Słyszałem o sytuacji, że zwrot poszedł na plastik - choć płacone było
    >"telefonem"
    >- co w sumie jest bardzo dziwne, bo jednak w telefonie można te
    >cztery ostatnie cyfry zobaczyć
    >- a właśnie tych czterech ostatnich wymagają
    A to nie google/apple przekierowal zwrot ?

    >a i telefon też można do terminala przyłożyć, żeby odczytać dane do
    >zwrotu - bo skoro można do płatności, to czemu nie do zwrotu?

    Bo pieniadze znikna i nie wiadomo gdzie :)

    >Choć coraz popularniejsze staje się również trzymanie w sklepowym
    >komputerze danych karty, którą się płaciło - i przy ew. zwrocie w
    >ogóle się karty nie podaje,
    >zwrot idzie na zapamiętane numery.
    >Oczywiście pytanie, co będzie z kartami w międzyczasie zamkniętymi
    >czy zastrzeżonymi...

    Byc moze banki cwane, i zwroty przyjmuja.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1