eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZaginiony przelewRe: Zaginiony przelew
  • Data: 2007-02-08 20:45:56
    Temat: Re: Zaginiony przelew
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 08 Feb 2007 20:45:19 +0100, zanies napisał(a):

    > Witam,
    > Sprawa wyglada nastepujaco.. kupilem przedmiot na allegro za kwote 150
    > PLN. Tego samego dnia wieczorem zlecilem przelew w PKO Inteligo.
    > Nastepnego dnia tj. 2007-02-06 przelew zostal zaksiegowany na moim
    > rachunku i pojawil sie w zakladce 'Historia rachunku'. Dzis
    > skontaktowalem sie ze sprzedawca, ktory twierdzi, iz przelewu nie otrzymal.

    Typowa sprawa.
    Sprzedawca pewnie nie ma towaru i gra na zwłokę zwalając winę na bank.
    Niech Ci przyśle pisemne oświadczenie, że przelew na jego konto nie
    wpłynął, a wtedy na jego podstawie złóż reklamację w swoim banku, że
    zaginął przelew.
    Załatwienie reklamacji trwa 30 dni, ale wtedy cwaniaczka bedziesz miał
    na widelcu.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1