eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZaginiony przelewRe: Zaginiony przelew
  • Data: 2007-02-08 21:05:54
    Temat: Re: Zaginiony przelew
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 8 Feb 2007 21:45:56 +0100, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    wklepał(-a):

    >Typowa sprawa.
    >Sprzedawca pewnie nie ma towaru i gra na zwłokę zwalając winę na bank.
    >Niech Ci przyśle pisemne oświadczenie, że przelew na jego konto nie
    >wpłynął, a wtedy na jego podstawie złóż reklamację w swoim banku, że
    >zaginął przelew.
    >Załatwienie reklamacji trwa 30 dni, ale wtedy cwaniaczka bedziesz miał
    >na widelcu.

    I negatywa mu, negatywa! ;)

    --
    Sławomir Szyszło mailto:s...@p...onet.pl
    FAQ pl.comp.bazy-danych http://www.dbf.pl/faq/
    FAQ pl.comp.www.nowe-strony http://www.faq-nowe-strony.prv.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1