eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZakladanie konta Inteligo w oddziale PKO BPRe: Zakladanie konta Inteligo w oddziale PKO BP
  • Data: 2004-10-13 13:06:38
    Temat: Re: Zakladanie konta Inteligo w oddziale PKO BP
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Marcin Kasperski napisał:

    > Iiii, tego typu myślenie to akurat nie jest specyfika komuny tylko
    > specyfika rozwiniętej biurokracji (by daleko nie szukać, prawa
    > Parkinsona powstały w państwie, który komunizmu nie oglądał
    > nigdy). Oczywiście w komuniźmie była rozwinięta biurokracja ale nie
    > jest to wyłącznie jego domena.

    No niby tak. Nie chcialo mi sie wiecej wymyslac.

    > Cóż. Jak już gdybamy, czyli dyskutujemy 'co mi się wydaje', to:
    >
    > - nie sądzę by możliwość otwierania konta w oddziałach zauważalnie
    > wpłynęła na zwiększenie liczby klientów, inteligo jest adresowane do
    > ludzi którzy preferują używanie komputera i internetu - a Ci sobie
    > obecnie spokojnie poradzą, miłośnicy pań dysponentek otworzą
    > Superkonto

    I tak, i nie. Ludzie maja rozne tajemnicze opory. Niektorzy bardzo lubia
    otwierac konto w jeden dzien. ;-)

    > - można by zaoszczędzić trochę na kurierach ale nie wiem czy koszty
    > wewnętrzne na zapewnienie obsługi oddziałów były wyższe niż ta
    > oszczędność

    No wlasnie cholera wie.

    > Hmm, ja analizowałem z punktu widzenia inteligo traktowanego jako
    > wydzielony fragment. Ty zaczynasz analizować z punktu widzenia całego
    > PKO BP. Tu rozważania są jeszcze trudniejsze ale nawet logicznie
    > myśląc w opisanym kierunku ('oszczędzajmy przez mniej klientów w
    > oddziałach') należałoby raczej kombinować, co tu zrobić, by założyć
    > zauważalnej ilości aktualnych klientów dostęp przez internet a nie,
    > jak namawiać ludzi by zakładali inteligo a nie Superkonto. Nowi
    > klienci w PKO w proporcji do już posiadanych to niewielki ułamek.

    No wlasnie. Majac mozliwosc zalozenia rachunku w oddziale dysponenci
    mogliby namawiac obecnych klientow do zmiany konta. Przeciez lepiej zeby
    klienci przechodzili do inteligo, niz zmieniali bank.

    > Zresztą, nawet gdyby bankowi się to opłacało, to jak sobie wyobrażasz
    > motywowanie dysponentki, by namawiała klientów do otwierania konta w
    > sposób, który jej - dysponentki - pracę uczyni zbędną?

    Przy tych kolejkach jakie sa, to nawet 75% ubytek klientow
    przychodzacych nie spowoduje zmiejszenia zapotrzebowania na dysponentki. ;-)

    Zreszta kolejki w oddzialach to typowy przyklad zlej organizacji pracy.
    A to juz inny temat.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1