  • Data: 2011-11-02 11:31:25
    Temat: Re: Zakup przez Internet jako transakcja gotowkowa?
    Od: Matt <m...@m...ms> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 01 Nov 2011 07:10:38 +0100, Sinus <s...@g...skasuj-to.pl>
    wrote:

    > Dokładnie. Kiedyś u jakiegoś bukmachera płaciłem kartą Citi i też na
    > wyciągu pojawiło się kilkanaście groszy odsetek z tytułu transakcji
    > gotówkowej. Ale po reklamacji oddali (a w zasadzie sam doradca na
    > Citiphone zaproponował zlecenie wyksięgowania odsetek).

    To był zakup doładowania telefonu pre-paid.
    Regulamin: https://upaid.pl/pages/regulamin
    Istotny fragment:
    § VII Finansowanie płatności
    Za usługi świadczone na rzecz Użytkownika Spółka obciąża go z
    zarejestrowanej karty płatniczej na zasadach ogólnych transakcji MOTO bez
    fizycznego udziału karty płatniczej.
    Transakcja uważana jest za opłaconą tylko w przypadku pozytywnej
    weryfikacji danych poprzez Acquirera - PAN, data ważności, kod
    bezpieczeństwa (opcjonalnie), rodzaj karty (możliwość obsługi transakcji
    MOTO).

    --
    Pozdrawiam,
    Matt