    From: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zakup przy pomocy karty. Środki zdjęte po roku
    Date: Mon, 17 Sep 2007 20:23:08 +0200

    Z pisze:

    > IMHO (ale to w innym swiecie zapewne) obowiazkiem banku jest przyslac pismo
    > wyjasniajace (z przeprosinami za zaistniala sytuacja), a nie zadne "wezwanie
    > do zaplaty" i zapowiedz, ze konsultatnt bedzie sie kontaktowal celem
    > umowienia sie na odbior gotowki (za pokwitowaniem), lub tez odwiedziny
    > konsultanta z POSem, aby za odpowiednim pokwitowaniem odebrac 600zl
    > (naprawic blad nierozliczenia transakcji wczesniej). Konsultant oczywiscie
    > pojawia sie o umowionej godzinie, klania sie przez cala rozmowe w pas i
    > wrecza przeprosinowy zestaw gadzetow od banku. W ten sposob wszyscy sa
> [...]

    Nie wiem czy gdziekolwiek na świecie stosuje się takie praktyki, że
    po sześć stów od byłego zresztą klienta przysyła się "uniżonego
    konsultanta". Zresztą gdybym nagle dostał niezidentyfikowany telefon
    (rok czasu, niewiele pamiętam, z bankiem nie jestem już związany)
    że pojawi się jegomość z POS-em po jakieś 600 zł to posłałbym
    go na drzewo i zawiadomił policję o próbie wyłudzenia.

    Wystarczy pismo (ok niech nie będzie "wezwanie do" a "prośba o")
    z opisem sprawy, ewentualnie ksero SLIP-a i numer r-ku na który
    mam uregulować płatność. Jak mam wątpliwości wtedy sobie mogę
    poprosić bank np. o wyciąg archiwalny z tamtego okresu.

    Ale kurier? konsultant? Po co jakiś facet mam mi do domu przyłazić
    jak sprawę (przelew) załatwiam w 1 minutę samodzienie?

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    kuba [at] kowalczuk (KROPKA) net