  • Data: 2008-08-12 14:49:38
    Temat: Re: Zakupy których nie zrobiłem a zapłaciłem
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" <m...@i...pl> writes:

    > Przecież tu nie było wielokrotnych obciążeń karty. To samo obciążenie
    > zostało przesłane kilka razy i rachunek powiązany z kartą został w
    > związku z tym kilkakrotnie obciążony tą samą transakcją.

    A z punktu widzenia banku jaka roznice widzisz? Tzn. taka "na plus",
    czyli ze trudniej kilka razy obciazyc karte "normalnie", bez
    autoryzacji?

    Bo w druga strone to owszem, bank jest w stanie wykryc wielokrotne
    obciazenia.

    > To chyba jednak nie to samo co obciążenie karty bez autoryzacji,
    > całkiem inny mechanizm.

    Powaznie? Myslalem ze to jest jeden jedyny mechanizm. A co w nim
    takiego calkiem innego?
    --
    Krzysztof Halasa