  • Data: 2007-06-26 12:22:37
    Temat: Re: Zamiana KK Mastercard ING na Vise Citibank-LOT ?
    Od: "tomek." <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:f5qv66$m4v$2@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu tomek. porozsypywal nastepujace haczki:
    >
    > Ale Ciebie uczestnictwo w takim programie nic nie kosztuje. Jesli
    > pojedziesz na stacje BP to nie powiesz 'ja nie zbieram punktow, z tego
    > powodu poprosze sprzedac mi paliwo o 2gr taniej'. A juz co-brandy Citi nie
    > wymagaja od Ciebie niczego, poza placeniem nimi - bez wzgledu na to jakiej
    > transakcji dokonujesz, punkty sie nabijaja:)

    dlatego nie zbieram puntkow, bo np. parasolke to moge sobie kupic
    w sklepie jaka chce, a nie wydawac w przeliczeniu pewnie z 5 000 na paliwo,
    zeby dostac marny produkt.
    dlatego tez wole korzystac z karty lotosowej, gdzie od razu dostaje 5 gr
    znizki na
    paliwo.

    kiedys bylem mocnym zwolennikiem korzystania z kk, ale to bylo za czasow
    gdy mniej zarabialem, teraz mam dosyc spore dochody i kk jest tak naprawde
    do celow awarayjnych lub wlasnie na wyjazdy.

    pzdr
    tomek