  • Data: 2007-06-26 12:27:38
    Temat: Re: Zamiana KK Mastercard ING na Vise Citibank-LOT ?
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 26 Jun 2007 14:09:14 +0200, Maciej Loret napisał(a):

    > A ma jakikolwiek sens zmniejszanie limitu?

    Np wyrabiasz kartę komuś z rodziny, żeby miał tak na "w razie W",
    więc pełny limit mu raczej niepotrzebny i na pewno ryzykowany w razie
    zgubienia/przechwycenia karty.

    > 1. Definiuję możliwość wpłaty na określone konto za jakąś usługę poprzez
    > Citiphone.
    > 2. Dostaję jakiś rachunek.
    > 3. W tym dniu wklepuję go w serwisie www z datą przyszłą.
    >
    > Jest to możliwe?

    Nie ma możliwości płacenia z datą przyszłą, bo i w sumie po co i tak
    płacisz pieniędzmi banku ;)
    Dzwonisz na citiphone, że chciałbyś zdefiniować przelewy na
    rachunki za opłaty. Definiujesz je i masz w tym momencie dostępne
    przez www (są oznaczone * bo jak masz jeszcze konto w Citi to inne
    zdefiniowane przez Ciebie przelewy będą bez gwiazdki). Jak już masz
    zdefiniowane przelewy to wykonujesz je przez citiphone albo www to już
    jak Ci wygodnie. Oczywiście należy pamiętać, że wykonanie przelewu w
    ostatnim dniu nie gwarantuje, że pieniądze dojdą tego samego dnia. Tak
    jak wspomniałem prędzej płacimy pieniędzmi banku, więc czy puścimy
    przelew 2 czy 5 czy 15 to mało istotne skoro np cykl rozliczeniowy
    ustalony mamy na 22.