-
X-Received: by 2002:a25:2cb:0:b0:633:68d4:691b with SMTP id
194-20020a2502cb000000b0063368d4691bmr3774420ybc.293.1648727507827; Thu,
31 Mar 2022 04:51:47 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:2cb:0:b0:633:68d4:691b with SMTP id
194-20020a2502cb000000b0063368d4691bmr3774420ybc.293.1648727507827; Thu,
31 Mar 2022 04:51:47 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!3.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.
giganews.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-gro
ups.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.biznes.banki
Date: Thu, 31 Mar 2022 04:51:47 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <a...@g...com>
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=84.10.46.130;
posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
NNTP-Posting-Host: 84.10.46.130
References: <6239f474$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@g...com>
<t1eqpm$1obp$1@gioia.aioe.org>
<6...@g...com>
<623d50ba$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <1...@g...com>
Subject: Re: Zamknął już ktoś konto w Aion banku?
From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
Injection-Date: Thu, 31 Mar 2022 11:51:48 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 41
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:662634
[ ukryj nagłówki ]> A właśnie co do "zamykania w trybie sprzeciwu" - czy rzeczywiście jest tak, że
klient ma do wyboru zamknięcie natychmiastowe albo z dniem wejścia w życie zmian?
>
> Czy może jedynie "zwykłe" zamknięcie, jedynie z gwarancją bezkosztowości, ale z
"normalnymi"
> terminami - lub "skrócone" (tzn. niekoniecznie musi być skrócone, bo zwykle
wypowiedzenia
> przez klienta jest z miesięcznym terminem - a zmiany muszą być ogłaszane min. 2
miesiące przed wprowadzeniem),
> czyli z dniem wejścia w życie zmian, plus też oczywiście z gwarancją
bezkosztowości?
Nikt nic?
> Wziąłem się też za zamykanie cinkciarza - o, tam to jeszcze trudniej.
> Najpierw na wiadomość w systemie transakcyjnym odpowiedź bez podpisu, że mam wysłać
maila do inspektora ochrony danych
> i że odpowiedzą w ciągu 30 dni.
> Na opr odpowiedź, że się zgodziłem na odpowiedzi w 30 dni.
> Tutaj zmiany regulaminu wchodzą na początku maja - więc będzie jeszcze nieco zabawy
i kilka maili, zanim zrobią to, co chcę...
Bo właśnie cinkciarz usunął mi profil z dnia na dzień - po kilkukrotnym powtórzeniu,
czego chcę i kolejnym wyśmianiu żądania składnia dyspozycji mailem - że niby mają być
lepsze niż te w poczcie w ST.
Tylko pewnie nigdy się już nie dowiem, które z czterech umów (bo podobno tyle ich
było, dwie z cinkciarz sp. z o.o. i dwie z conotoxia sp. z o.o.) są rozwiązane
natychmiast, które rozwiążą się 4 maja, które kiedyś, jak minie wypowiedzenia, a
które nigdy...
I czy karta jest zastrzeżona czy też nie...
Wniosek - zabawy z bankami ostrożnie, a z fintechami tym bardziej.
No, ale to było przed pandemią, wtedy cały świat dostawał pierdolca.
Tzn. potem było jeszcze gorzej ;>
Następne wpisy z tego wątku
- 31.03.22 14:14 ąćęłńóśźż
- 31.03.22 18:33 Dawid Rutkowski
- 31.03.22 19:11 ąćęłńóśźż
- 31.03.22 19:37 Dawid Rutkowski
- 05.04.22 17:22 Dawid Rutkowski
- 05.04.22 20:41 Waldek
- 07.04.22 14:59 Dawid Rutkowski
- 07.04.22 19:08 Waldek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie