eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamknął już ktoś konto w Aion banku?Re: Zamknął już ktoś konto w Aion banku?
  • X-Received: by 2002:a25:2cb:0:b0:633:68d4:691b with SMTP id
    194-20020a2502cb000000b0063368d4691bmr3774420ybc.293.1648727507827; Thu,
    31 Mar 2022 04:51:47 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:2cb:0:b0:633:68d4:691b with SMTP id
    194-20020a2502cb000000b0063368d4691bmr3774420ybc.293.1648727507827; Thu,
    31 Mar 2022 04:51:47 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!3.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.
    giganews.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-gro
    ups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 31 Mar 2022 04:51:47 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <a...@g...com>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=84.10.46.130;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 84.10.46.130
    References: <6239f474$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <t1eqpm$1obp$1@gioia.aioe.org>
    <6...@g...com>
    <623d50ba$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: Zamknął już ktoś konto w Aion banku?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Thu, 31 Mar 2022 11:51:48 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 41
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:662634
    [ ukryj nagłówki ]

    > A właśnie co do "zamykania w trybie sprzeciwu" - czy rzeczywiście jest tak, że
    klient ma do wyboru zamknięcie natychmiastowe albo z dniem wejścia w życie zmian?
    >
    > Czy może jedynie "zwykłe" zamknięcie, jedynie z gwarancją bezkosztowości, ale z
    "normalnymi"
    > terminami - lub "skrócone" (tzn. niekoniecznie musi być skrócone, bo zwykle
    wypowiedzenia
    > przez klienta jest z miesięcznym terminem - a zmiany muszą być ogłaszane min. 2
    miesiące przed wprowadzeniem),
    > czyli z dniem wejścia w życie zmian, plus też oczywiście z gwarancją
    bezkosztowości?

    Nikt nic?

    > Wziąłem się też za zamykanie cinkciarza - o, tam to jeszcze trudniej.
    > Najpierw na wiadomość w systemie transakcyjnym odpowiedź bez podpisu, że mam wysłać
    maila do inspektora ochrony danych
    > i że odpowiedzą w ciągu 30 dni.
    > Na opr odpowiedź, że się zgodziłem na odpowiedzi w 30 dni.
    > Tutaj zmiany regulaminu wchodzą na początku maja - więc będzie jeszcze nieco zabawy
    i kilka maili, zanim zrobią to, co chcę...

    Bo właśnie cinkciarz usunął mi profil z dnia na dzień - po kilkukrotnym powtórzeniu,
    czego chcę i kolejnym wyśmianiu żądania składnia dyspozycji mailem - że niby mają być
    lepsze niż te w poczcie w ST.
    Tylko pewnie nigdy się już nie dowiem, które z czterech umów (bo podobno tyle ich
    było, dwie z cinkciarz sp. z o.o. i dwie z conotoxia sp. z o.o.) są rozwiązane
    natychmiast, które rozwiążą się 4 maja, które kiedyś, jak minie wypowiedzenia, a
    które nigdy...
    I czy karta jest zastrzeżona czy też nie...

    Wniosek - zabawy z bankami ostrożnie, a z fintechami tym bardziej.
    No, ale to było przed pandemią, wtedy cały świat dostawał pierdolca.
    Tzn. potem było jeszcze gorzej ;>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1