    From: "As" <.NOSPAM(iusunkropki).a.s.i.e.r@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamknięcie konta
    Date: Fri, 2 Dec 2005 09:34:57 +0100

    > I tu mam pytanie. Jak Lukas zamyka rachunek: od ręki (oddaje tylko token,
    > brak kart płatniczych do konta), czy z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
    > Pytam się bo za parę dni kończą mi się tam lokaty i chcę wycofać kasę i
    > zamknąć rachunek, ale gdyby okres wypowiedzenia był 1 miesięczny to
    skasują
    > mnie za prowadzenie konta za grudzień i styczeń po 9 zeta a tego chciałbym
    > uniknąć

    Kilka miesięcy temu zamykałem konto. Mimo że nie miałem u nich karty VE od
    dłuższego czasu to i tak musiałem przyjść drugi raz za tydzień. Dodatkowo
    koniecznie chcieli moja starą już nieaktywną kartę...
    Poza tym póki masz token to usuń przez internet wszystkie zlecenia stałe
    nawet te jednorazowe. To śmieszne (bo zlecenia były jednorazowe) ale
    panienka nie mogła mi zamknąć konta bez ich usunięcia, a token oddałem
    tydzień wcześniej. U konsultanta lub telefonicznie to kosztuje sporo (za
    każde zlecenie płatne osobno a miałem ich dużo). Dopiero pomogła interwencja
    w centrali i odgórnie za darmo mi je usunęli.
    Poza tym przelej najpierw wszystkie pieniądze przez internet bo za wypłatę
    reszty lub przelew w oddziale trzeba zapłacić prowizję... A tak w razie
    czego zapłacisz gotówką bez opłat. W sumie był to fajny bank, tyle że spadł
    w moich oczach w momencie zamykania konta.
    A.S.