eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamknięcie kontaRe: Zamknięcie konta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "JacekT" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamknięcie konta
    Date: Fri, 2 Dec 2005 17:32:31 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <dmpt01$2m2$1@news.onet.pl>
    References: <dmnlf5$qaf$1@news.onet.pl> <dmp100$3nl$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.115.251
    X-Trace: news.onet.pl 1133541185 2754 81.219.115.251 (2 Dec 2005 16:33:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Dec 2005 16:33:05 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    X-Sender: 0x+5LzQUNTxj6Iv9suRuP7BMlymZczZF
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:370738
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    > Kilka miesięcy temu zamykałem konto. Mimo że nie miałem u nich karty VE od
    > dłuższego czasu to i tak musiałem przyjść drugi raz za tydzień. Dodatkowo
    > koniecznie chcieli moja starą już nieaktywną kartę...
    > Poza tym póki masz token to usuń przez internet wszystkie zlecenia stałe
    > nawet te jednorazowe. To śmieszne (bo zlecenia były jednorazowe) ale
    > panienka nie mogła mi zamknąć konta bez ich usunięcia, a token oddałem
    > tydzień wcześniej. U konsultanta lub telefonicznie to kosztuje sporo (za
    > każde zlecenie płatne osobno a miałem ich dużo). Dopiero pomogła
    interwencja
    > w centrali i odgórnie za darmo mi je usunęli.
    > Poza tym przelej najpierw wszystkie pieniądze przez internet bo za wypłatę
    > reszty lub przelew w oddziale trzeba zapłacić prowizję... A tak w razie
    > czego zapłacisz gotówką bez opłat. W sumie był to fajny bank, tyle że
    spadł
    > w moich oczach w momencie zamykania konta.
    > A.S.

    Dzięki za tak szczegółowe informacje i wskazówki. Piszesz że musiałeś
    przyjść za tydzień jeszcze raz i wtedy już miałeś całkiem zamknięte konto?,
    czy i tak był miesięczny okres wypowiedzenia zgodnie z regulaminem, w którym
    pobrali sobie opłaty za prowadzenie.
    Pisząc o zleceniach jednorazowych jak rozumiem masz na myśli aktywne
    zlecenia a nie już wykonane.

    --
    Pozdrawiam
    Jacek T.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1