eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
    Date: Sat, 10 Dec 2016 22:53:35 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 43
    Message-ID: <8...@a...kjonca>
    References: <o27mne$l1e$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <o2fq22$j0n$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <o2hsok$1alf$1@gioia.aioe.org>
    NNTP-Posting-Host: 031011132033.warszawa.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1481406901 13674 31.11.132.33 (10 Dec 2016 21:55:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Dec 2016 21:55:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Gnus/5.13 (Gnus v5.13) Emacs/24.5 (gnu/linux)
    Cancel-Lock: sha1:tH2fIypuN8SDeKhCE+4QOHOlis0=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:628396
    [ ukryj nagłówki ]

    janek z pola <a...@e...pl> writes:

    > Kris wrote:
    >
    >> W dniu sobota, 10 grudnia 2016 03:42:10 UTC+1 użytkownik Malkontent
    >> napisał:
    >>> Kris <k...@g...com> Wrote in message:
    >>> > W dniu środa, 7 grudnia 2016 01:56:15 UTC+1 użytkownik Malkontent
    >>> > napisał:
    >>> >> Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
    >>> >> T-MOBILE.
    >>> >
    >>> > Witamy bohatera;)
    >>> > A co w tym trudnego było że aż kilka dni trwało?
    >>> >
    >>>
    >>> Podobno robili trudności.
    >> Dwa zdania na kartce papieru wysłać do banku czy prościej jeszcze przez
    >> system transakcyjny i gdzie tam mogą być trudności? Co za czasy że
    >> ludziska albo się chwalą że są bohaterami bo konto zamknęli albo pytają
    >> jak zamknąć.
    >
    > No bo to jest tak, że dzisiaj wysyłasz wypowiedzenie umowy, a za 2 lata się
    > okazuje że bank konta nie zamknął i naliczał sobie opłaty. Przychodzi nowy
    To banku problem.
    > A powody dla których bank może twierdzić, że konta nie zamnkął są różne, z
    > czego ja znam dwa: 1) dzień przed końcem okresu wypowiedzenia wpłynęły
    > odsetki a klient wypłacił kasę w okienku trzy tygodnie wcześniej - no to jak
    W jakim banku? We wszystkich mi znanych albo było przeksięgowanie na
    konto techniczne (=bank sobie zabierał), albo bank odsłał na wskazne konto.
    > bank ma zamknąć konto, skoro saldo nie jest zerowe;
    > 2) pracownik w okienku niby przyjął oświadczenie woli klienta o
    > zamknięciu konta,

    Czyli konto nie zostało zamknięte.

    KJ


    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    "Uchodzić za idiotę w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1