    From: "Dyzmund" <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zaniżóna wycena rzeczoznawcy - prośba o rad
    Date: Thu, 17 May 2007 16:37:46 +0200

    Wg mnie termin 25 maja jest mało realny. Potrzebna jest przecież dodatkowa
    wycena bo poprzednia jest za niska.
    Oczywiście każdy doradca powie, że to możliwe i zbada dokumenty w ciągu
    jednego dnia, mówiąć, że na pewno kredyt dostaniesz. Dopiero poźniej na
    spokojnie analitykowi może się coś nie spodobać, czego oczywiście nie życzę
    ale morze się zdarzyć. Pamiętaj jeszcze, że od podpisania umowy do
    uruchomienia daleka droga, wpis hipoteki, założenie księgi jeśli nie ma,
    cesja ubezpieczenia. Jeśli to kredyt celowy, musisz u notariusza przedstawić
    umowę kredytową a wymienione formalności możesz załatwić już po akcie. Bez
    umowy u notariusza nie będzie wypłaty środków, chyba, że to kredyt
    refinasowy.
    Radzę podpisać jak jajszybciej notarialną umowę przedwstępną jeśli masz
    tylko cywilnoprawną z terminem podpisania ostatecznego aktu za np 2-3
    tygodnie. Sprzedający nie będzie się już mógł wycofać a taksy notarialnej
    możesz zapłacić tyle samo (choć niektórzy notariusze biorą w sumie więcej).
    Możesz powiedzieć kupującemu, że takiej umowy wymaga Twój bank. Taka umowa
    da tez pewnośc kupującemu bo może pójść do sądu i zmusić Cię do zapłaty ;)

    Trzymam kciuki,
    Dyzmund

    Użytkownik "lolka" <l...@b...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    On 16 Maj, 19:39, Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> wrote:

    > Sugerowałbym zmianę banku. Do 25 czasu jest sporo.

    Udało mi się jeszcze wczoraj umówić spotkanie w innym banku, są szanse
    na wyższą kwotę i termin przed 25. Napiszę, czy się udało.
    Pozdrawiam.