eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZapamiętana karta w aplikacjiRe: Zapamiętana karta w aplikacji
  • Data: 2024-09-14 14:05:32
    Temat: Re: Zapamiętana karta w aplikacji
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 14.09.2024 o 12:35, Krzysztof 'kw1618' pisze:
    >>> oleżanka opowiadała, że była w McDonaldzie usiadła i zamawiała w
    >>> aplikacji z dostawą do stolika. Nie mogła zapłacić w aplikacji
    >>> zapamiętaną kartą. Nie mogła zapłacić BLIKiem, nie mogła zapłacić.
    >>> Chodziło o to, że w aplikacji w profilu McDonalda napisała fikcyjne
    >>> imię. Gdy zmieniła imię na prawdziwe, płatność przeszła.
    >>> Czyżby aplikacja weryfikowała płatnika przy pomocy danych z centrum
    >>> rozliczeniowego?
    >> Odwrotnie -- centrum rozliczeniowe sprawdza imię (może sprawdzać i
    >> nazwisko, i
    >> adres) i odmawia autoryzacji jeżeli nie zgadza się.
    > Adres sprawdza? A jeśli ktoś ma adres: Bolesława Chrobrego, a poda tylko
    > Chrobrego to autoryzacja przejdzie?

    No i który adres. Zameldowania, zamieszkania, pobytu? O ile wiem, to z
    karta w ogóle nie są powiązane dane o adresie. Oczywiście pewnie
    teoretycznie dałoby się to sprawdzić w banku, ale to dość pokrętna droga.

    --
    (~) Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1