  • Data: 2009-10-11 09:02:50
    Temat: Re: Zapis w banku na wypadek śmierci.
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Paź, 09:40, z...@o...pl wrote:

    > państwo polskie jest chciwe niemoralne i żarłoczne a do tego
    > bezinteresownie złośliwe przy stanowieniu prawa.

    A co do tego ma niemoralnosc czy chciwosc Panstwa?

    > rozważ następujące alternatywy:
    >
    > współwłasność rachunku
    > pełnomocnictwo ogólne do rachunku
    > pełnomocnictwo do karty bankomatowej

    Rozwaz, ze to sie sprawdzi jedynie w przypadku braku konfliktu o
    spadek.

    > chodzi mi o to aby po ewentualnej śmierci właściciela rachunku wskazana
    > osoba mogła wypłacić pieniądze bez pokazywania aktu zgonu właściciela

    IMO przepisy o "Zapisie na wypadek smierci" to bardzo udana instytucja
    [moze wymaga z jednej poprawki]. Posiadacz rachunku umiera - a ja bez
    czekania na rozwiazanie kwestii spadkowych moge pobrac srodki z konta.