  • Data: 2009-03-28 09:10:50
    Temat: Re: Zapnijmy pasy
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz wrote:

    > Nie ma sprawiedliwego ani jednego a nawet najlepszy czlowiek jest jak
    > splugawiona szmata przed obliczem Stwórcy.

    ale zauwaz, ze Nasi stana przed tym obliczem Jahwe jako pierwsi.
    Oni wiedza, ze jest ograniczona liczba miejsc w Raju. Pierwsi wejda
    a frajerzy na tylach kolejki dostana kopa w dupe. Zupelnie jak to bywalo
    w Pomrocznej w czarnej nocy Wojny Jaruzelskiej.

    NB. odwiedzilem kiedys pewnej nocy zydowska staruche zawodowo.
    Staralem sie pomoc jej umrzec ladnie- wszak nawet i Zydzi umieraja.
    No i gdy juz przyjechalem drugi raz, do trupa , to patrze i nie wierze
    wlasnym
    oczom: rodzina szykuje ja na pierwsza w kolejce do Raju. A wiec sztywniejace
    juz czlonki tak ukladaja, na krzeselku aby ona zesztywniala w pozycji
    siedzacej.
    Czyli aby sie mogla zerwac pierwsza gdy Jahwe zawola. W ten sposob wyruchac
    i mnie i ciebie. Genialny narod ,ci Zydzi.

    fatso