  • Data: 2016-11-21 12:17:41
    Temat: Re: Zarzuty prokuratorskie za splacony kredyt
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Taka sytuacja medialna. Jest sobie kredyt przy zaciaganiu ktorego
    >przedstawiono jakies zaswiadczenia. Nie wnikam czy one byly prawdziwe
    >czy sfalszowane. Kredyt zostal splacony. I prokuratura wszczyna
    >sledztwo w zwiazku z zaswiadczeniami do splaconego kredytu. Nie
    >chodzi mi o ten kokretny przypadek. Ale wydawalo mi sie, ze bank
    >powinien sie interesowac kredytem glownie przed wyplata pieniedzy.

    Ale oszustwo jest oszustwo, pardon, falszerstwo dokumentow jest
    falszerstwem, niezaleznie od tego czy splacono, czy nie.

    Nie chcialbys bys chyba, zeby bank, w ktorym trzymasz pieniadze,
    zbankrutowal, bo udzielil kredytow niewyplacalnym bezrobotnym ...

    >Ale pierwszy raz slysze, zeby zaswiadczeniami sie interesowac po
    >splacie kredytu.

    Sytuacja medialna jak pisales .

    >Czy to ma chociaz jakies podstawy?

    Przestepstwo to przestepstwo

    >Sa znane takie sytuacja w przypadku zwyklych ludzi?

    Jesli 18-stolatek moze trafic do aresztu za podrobienie pieczatki w
    legitymacji szkolnej ...

    >Czy moge sie spodziewac wezwania do prokuratury zeby zlozyc zeznania
    >w sprawie kredytu ktory juz splacilem?

    A nie przedawnilo sie ?

    J.