  • Data: 2016-11-21 20:49:45
    Temat: Re: Zarzuty prokuratorskie za splacony kredyt
    Od: Marcin <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W dniu 2016-11-20 o 19:29, z pisze:
    > Ja to się dziwię że ktoś się może dziwić :-)
    > Przecież przestępstwo jest przestępstwem tak jak złodziej jest
    > złodziejem ;-)

    To oczywista oczywistość. Ale chciałbym się dowiedzieć jak taki
    mechanizm działa w banku. Gdy biorę kredyt to ktoś przegląda dostarczone
    do banku papiery, nawet gdy jestem w trakcie spłaty to rozumiem, że bank
    może sobie nadal te zaświadczenia jakoś weryfikować. Ale nie bardzo wiem
    po co miałby bank ruszać złożone mu zaświadczenia gdy kredyt jest już
    spłacony. Bo prokurator chyba nie zażądał od baku: dajcie mi wszystkie
    zaświadczenia do spłaconych kredytów, chyba ktoś w nich nakłamał.

    Pozdrawiam,
    Marcin