eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiŻegnaj LG NetRe: Żegnaj LG Net
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Żegnaj LG Net
    Date: Sat, 26 Jul 2003 09:11:23 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 50
    Sender: m...@p...onet.pl@chello212186144004.chello.pl
    Message-ID: <bft9b8$32u$1@news.onet.pl>
    References: <5...@n...onet.pl>
    <bfrqpl$3g9$1@atlantis.news.tpi.pl> <bfs8av$590$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: chello212186144004.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1059203240 3166 212.186.144.4 (26 Jul 2003 07:07:20 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 26 Jul 2003 07:07:20 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:252951
    [ ukryj nagłówki ]

    A_Zet wrote:
    > Bo swoim rozumowaniem twierdzisz, ze licza sie tylko klienci
    > najbardziej atrakcyjni, generujacy najwyzsze zyski. Swiadomy menedzer
    > musi sobie zdawac sprawe, ze srednia to nie jest cel, a wylacznie
    > punkt odniesienia. Czyli nie moze przyjmowac takiego oto rozumowania,
    > ze wszystko to, co ponizej sredniego zysku na rynku bankowym jest
    > strata. To jest blad cechujacy glupcow, niestey. Przynoszacy w efekcie
    > p r z y s z l e straty. Po prostu, ludzie madrzy wiedza, ze srednia

    Podaj przyklad takich ludzi?
    Bo ja sie spotykam ciagle ze zdaniem, zeby nie dokladac do klientow, ktorzy
    generuja straty dla banku i przejadaja zyski tych lepszych klientow?

    > statystyczna nie mowi nic o tym, ze jest to nakaz. Ze dobrze jest
    > wtedy, gdy dzialalnosc przynosi zyski ale niekoniecznie te zyski musza
    > sie ksztaltowac na poziomach maksymalnych. I to jest

    Taaaaak? To ciekawe dlaczego w krajach kapitalistycznych tak sie podniecaja
    stopa zwrotu. Tak, ze nawet powstaja teorie naukowe dazace ku temu -
    marketing

    najwiekszy blad
    > nie sklaniajacy do analaizy decydentow o polityce bankowej. Albowiem
    > k a z d y zysk powinien sie liczyc a nie jakies teoryjki o
    > bezwzglednjej ekspansji. Tiszej jediesz, dalej budiesz...

    Widzisz zysk. Zysk a nie strata. A utrzymanie rachunkow kosztuje. Obslufga
    klientow ktorzy nie generuja zysku tylko straty dodatkowo wplywa na
    pogorszenie ogolnej jakosci uslgu - co powoduje odplyw tych najlepszych
    kleitnow, albo zmusza cie do wiekszych kosztow.
    Przwestalbys uzywac retorycznych zagrywek i napisal _dlaczego_ bank ma
    doplacac do przynoszacych strat klientow? I sie niemi jeszcze podniecac?
    Jesli klient nie wychodzi na zero i nie ma zamiaru dojsc do takiego poziomu
    to lepiej dac go konkurencji - nich sie ona nim zajmuje i traci zasoby!
    A twoje myslenie nie wiem z jakiej epoki pochodzi... (dnerwuje mnie jak
    podchodzisz do sprawy piszac madry, glupi, kazdy...)

    > Twoj sposob myslenia, jakkolwiek nie jest oryginalny czy odosobniony,
    > jest po prostu glupi.

    Sorry, ale nie zgodze sie z powyzszym. Powiedzialby, ze jest odwrotnie...
    Nie przedstawiles _zadnego_ argumentu na popracie swojej tezy.. JEsli komus
    piszesz, ze glupio mysli, warto byloby to jednak zrobic. Myslisz zeinni na
    slowo ci uwierza?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1