  • Data: 2010-07-13 15:03:29
    Temat: Re: Żegnamy Kissa
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Olgierd" p...@l...org.pl

    > Stary, mówię Ci: olej ich.

    Olej, olej... Idę wczoraj ulicami mego ;) miasta (gorąco i brak paliwa
    w zbiorniku) i przypominam sobie, jak przed paroma tygodniami szukałem
    (w DBkredyt, w DojczeBanku, w BPH, w Polbanku, w Alior, w OF, w innych
    miejscach) kart kredytowych...

    A skąd wracam? Z Mille. A co w Mille? Tam kończyłem formalności z Impresją.
    Bankierka przy okazji Impresji mówi coś, co powoduje u mnie postanie gęsiej
    skórki -- mówi albowiem o przenosinach karty z mBanku... Wyjaśniam więc jej,
    że kart mam już dostatek i jestem w trakcie likwidowania ich nadmiaru. :)

    -=-

    Po co szukać szczęścia w bankach, które nie są gotowe na nowych klientów? :)
    Mam teraz karty banków: mBanku (zamierzam ją zlikwidować -- na razie nie
    prosi o jedzenie, więc nie likwiduję, ale odłożyłem ją ,,na bok''); Mille,
    Multi i dwie (jedną swoją i jedną dodatkową -- z dodatkowej małe korzyści,
    bo zwykle tam niewiele jest; moja Citi też raczej świeci pustkami) Citi. :)

    -=-

    Co z tego, że w BPH zwracają 3% z paliwa, skoro nie dają tych kart? :)
    (a w oddziale tego banku to już nie 3%, ale tylko 2.5%) Co z tego, że
    w Alior zwracają 1% z paliwa, skoro nie dają tych kart? :) Co z tego,
    że w Polbanku zwracają 1%, skoro nie dają tych kart? :)

    W Mille mam 21900 i w Multi mam 21900, a w Citi mam 2000 na dodatkowej
    (raczej mały dla mnie z tego pożytek -- bo matka sporo wydaje i stale
    dla niej za mało) i 3000 na mojej. Przy okazji dowiedziałem się, że nie
    należy bać się dużych limitów karcianych, bo banki z mocy ustawy :)
    odpowiadają za fraudy przekraczające w sumie (na kartę) 150 euro, więc
    w razie czego nie traci się wszystkich pieniędzy. :)

    W pewnym sensie karta w Mille rozmnożyła się przez podział -- powstała
    z niej karta w Multi (złota) i nowa karta (już ze srebra) w Mille. :)
    Obie na podstawie dotychczasowej mojej historii, nie na podstawie
    ,,zarobków'', które w tym dziwnym kraju stoją na głowie. :)

    Przenosiny karty z mBanku nie udały się. Kilka banków (Alior, Polbank,
    BPH, Multi -- czyli ten sam bank co mBank, Mille) nie chciało przenosin,
    choć dwa z nich (Mille i Multi) dały mi karty o czterokrotnie większym
    limicie, czyli miały dobre intecje. :) (klątwa mBanku?)

    W zanadrzu nadal wisi możliwość przeniesienia :) mBankowej :) oraz
    założenia nowej karty w Noredea -- na podstawie lokaty. :) Ale kart
    mam dostatecznie dużo -- i w liczbie (4 karty -- mBankowej nie liczę,
    z okresami rozsuniętymi mniej więcej o 7 dni) i w limitach. :)

    -=-

    Boże!!! Jaka śliczna burza!!! Szkoda, że samochód w garażu -- umyłby się. :)
    Może warto wyciągnąć? :) Wczoraj już chciałem myć (12 złotych) ale byłem
    zmęczony a okolice myjni nie poprawiają ;) mojego samopoczucia. :) Zawsze
    po umyciu samochodu -- pada deszcz. :) Wczoraj byłem pewny tego, że tym
    razem zbyt szybko nie spadnie, ale że źle się poczułem, wiec odłożyłem
    mycie. :) Dziś widzę, że słusznie uczyniłem. :)

    --
    02 lipca 2010 roku, około godziny 12:46, padł kolejny rekord PEFów ! 739 ! VV
    oznacza sztach . Ventolinem
    ^ Wysokie szczytowe PEF oznacza, że w czasie badań . . 729 . .
    . . .
    spirometrycznych było ponadmiarowo źle * . 18 . 21 724 .
    . . . . . . . . .
    P . . ' . . . . . .06 . . . dni 709 .2425
    . . lipiec . VVVV
    E . . . . . ----> . 699 2223
    2627 29 01 03 . 07 101112
    F 19 22 28 . . . 05 ' . . . 141516 19 690
    28 02 06 08 .
    2526 01 03 . 17.`'.20 680
    ._. 30 VV .-09 13
    l 21 24 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ;
    o.' 05 '.O_'
    / VV 23 30 02 1011 `-:`-'.'.661'.
    m . 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..'646|'.;. p \