  • Data: 2010-07-13 19:38:04
    Temat: Re: Żegnamy Kissa
    Od: Paweł Hadam <hmpawel.@.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-12 23:28, kombek pisze:

    > zabukowałem kartę duo czyli dla siebie i żony. Na razie dostałem sms z hasłem i
    > mail z loginem oraz kontaktem do miłej pani M. Teraz mam czekać na kuriera ano
    > pożyjom zobaczom jak mawiał klasyk

    No to życzę powodzenia :)

    Ja wniosek złożyłem 4 marca. Po świętach wielkanocnych (po mojej
    interwencji) w końcu dotarł kurier. Potem okazało się, że zginęła jedna
    z umów. Jak się już odnalazła, to okazało się, że zaświadczenie o
    zarobkach się przeterminowało (przez ich opieszałość) i bank nie chce
    podpisać umowy. Zgodnie z życzeniem infolinii dosłałem nowe
    zaświadczenie miesiąc temu, miałem czekać na telefon. Niedługo to nowe
    zaświadczenie pewnie też się przeterminuje :)

    Ja w każdym bądź razie nie zamierzam po raz kolejny inwestować w tą
    "darmową" kartę, gdyż dotychczasowy czas rozmów telefonicznych
    przekroczył opłatę za inną cywilizowaną kartę.
    No ale ja mam pecha w inicjałach od urodzenia :)

    W każdym razie życzę jeszcze raz powodzenia,
    Pozdrawiam,
    Paweł