  • Data: 2010-07-13 13:32:15
    Temat: Re: Żegnamy Kissa
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-13 15:08, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:i1hnts$vfq$...@n...onet.pl...

    > Nie jest absolutnie pewne czy taki okres oczekiwania wystarczy, bowiem
    > ja na dostarczenie mi jednaj kart z mBanku czekałem 111 dni.

    Nie, 1 to ja dostanę wypłatę, więc karta będzie mi już niepotrzebna. Że
    tej karty nie dostanę, to wiem, przecie napisali, że wstrzymują się do
    przesłania im zdjęcia, a ja nie mam zamiaru wydawać kasy na jego
    generowanie i przesyłanie, skoro zamawiałem kartę bez zdjęcia, a poza
    tym, zanim to zrobię, będzie 1 sierpnia i będę miał w dupie ich kredycik.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek