  • Data: 2009-03-23 22:13:00
    Temat: Re: Zgadnijcie kto zaplaci za opcje .... ?.
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:gq8vlf$qnn$1@news.interia.pl...

    > Powiem ci szczerze że w/w słowa stanowią dla mnie sympatyka URR-u są
    > największą satysfakcję ...

    UPR nie ma szans niestety żadnych.
    po-piso-elesdeo-peselo na to nie pozwoli nigdy.
    Zarżnęli buraka z koniem wespól w zespół, innej furtki nie ma.
    Troche po fakcie zrozumiałem, o co chodziło co do buraka z koniem, ale to
    nic nie zmienia.
    Mamy odwrócenie uwago co do obelg, czyli rudy kontra kaczor, tamtych nie ma
    już nic; zero.
    Więc szkoda mi brać udział w parodiach.