    From: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zlota karta - American Express Gold - warto?
    Date: Mon, 15 Jan 2007 22:23:21 +0000 (UTC)

    MM <m...@o...eu> wrote:

    > Ale ta twoja M&M Swiss chyba nie jest kartą dostępną dla zwykłego standardowego
    > polskiego śmiertelnika? :)

    No nie jest. Ale ciągle jest AmExem (brandowanym, bo brandowanym, ale AmExem
    :-)
    Co ciekawe - Lufthansa np. oferuje swoje karty milowe w CH, zupełnie
    rozdzielnie od Swissa (Lufa przez Cornercard, Swiss przez Swisscard, czyli
    tak naprawdę Credit Suisse).
    No ale Lufa ma tylko Visę/MC i jest droższa.

    Niestety ja rezygnuję z tego AmExa, bo musiałbym za kolejny rok zapłacić
    300CHF, nie mając nawet _jakiegokolwiek_ podglądu operacji przez Internet.

    > Natomiast typowy Millennijny AmEx rzeczywiście ma prowizję 1% (w każdym razie do
    > tylu sie przyznają ;))

    Swoją drogą ciekawe jakie prowizje w takim wypadku ma AmEx by AmEx...

    --
    Przemysław Maciuszko