  • Data: 2013-06-17 14:25:40
    Temat: Re: Złoto?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 15 Jun 2013 23:40:41 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...com> wrote:

    >Teraz to już jakieś brednie wypisujesz. Jak sobie taką "łatwą" utratę
    >wyobrażasz?

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/zabrali-lud
    ziom-domy-po-budowe-drogi-nie-zaplacili,328225.html

    Skoro tak się dzieje teraz, gdy nie ma "solidarnego ratowania
    państwa", to jakie draństwa nastąpią, gdy bankructwo zajrzy w oczy
    rządzącym?

    >Bingo.

    Dostawy obowiązkowe za okupacji, PGRy i walka z "kułakami" po wojnie,
    miliony ofiar głodu na Ukrainie w latach 30-tych. Czy na pewno ziemia
    jest "bezpieczna", jeśli do władzy dochodzi socjalizm (narodowy albo
    internacjonalny)?