eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZmiana z autoryzacji mobilnej na SMSRe: Zmiana z autoryzacji mobilnej na SMS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.83.27.135.166.
    ipv4.supernova.orange.pl!not-for-mail
    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zmiana z autoryzacji mobilnej na SMS
    Date: Fri, 23 Feb 2024 20:23:34 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <urarbm$tho$1$cef@news.chmurka.net>
    References: <b...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 83.27.135.166.ipv4.supernova.orange.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 23 Feb 2024 19:23:34 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="cef";
    posting-host="83.27.135.166.ipv4.supernova.orange.pl:83.27.135.166";
    logging-data="30264";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:LxG//zb3u8d1Z1nKzD3Jd7VoJHc=
    sha256:sRYSoeY5O4E0kbbwidoRLbgBud09zH38YDU02183poE=
    sha1:/npu/wtsRxhklcj8AOQplsPHVPI=
    sha256:xy5rIEyBZGMrNxD9b+7alUZoX4TaUoI21AesxtM++Zc=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <b...@4...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:670711
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2024-02-22 o 18:52, r...@k...pl pisze:
    > 1. Próbuję się zalogować na zapomniane konto w mBanku i prosi o autoryzację
    > mobilną (co za cholera? zawsze były sms)
    > 2. Szukam "Wyślij sms" -- nie ma.
    > 3. Dzwonię na mLinię, bot po kilku minutach wyraża ogromny ból, że nie może się
    > ze mną dogadać i przełącza na konsultanta (twardy był, ale ja twardszy)
    > 4. Konsultantka niestety twierdzi, że u niej to niemożliwe, tylko w aplikacji
    > mogę to zrobić* (!!!) albo stacjonalnie (!!!). Ok, to niech podyktuje mi
    > wszystkie adresy, udaję że notuję ;)
    > 5. ALE! ALE! Konsultantka zapomina wspomnieć, że jest jakaś apka mBank Token
    > tylko do logowania.
    > 6. Ściągam, wysyłam z niej smsa. Po chwili oddzwianiają, ale w połowie rozmowy
    > rozłączają się i nie dostaję magicznych 4 cyferek do autoryzacji (czy wuj tam
    > wie czego).
    > 7. Próbuję zatem jeszcze raz, ale dostaję "spróbuj za 15 minuit".
    >
    > No to czekam, a że to już mija blisko 1h, to wpadłem tylko wspomnieć, że:
    >
    > W MBANKU STABILNIE CHUJOWO ! :d
    >
    > * - nie mogę zainst. oryginalnej apki, bo mam na niej obsługę drugiego konta, a
    > pamiętając ciągłe cyrki z zapominaniem sparowania, to boję się jej dotykać
    > (nawet nie aktualizuję)

    Zaniedbałeś swoje sprawy po prostu...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1