  • Data: 2013-03-29 23:57:07
    Temat: Re: Zmiany w Synku!
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości grup

    W dniu 29.03.2013 12:04, Krzysztof pisze:
    > Nie tylko sprytnego billa. Pgnig udost?pnia p?atno?ci kartami za gaz.
    > --------
    >
    > W aplikacji PGNIG mozliwosc placenia kartami obciazona jest prowizja, nie
    > stala kwota. Bill daje stala prowizje 0,97 dla mastercarda.

    Hint - "place z alior sync" i masz 50 groszy.
    Chyba nie zalapales. Po zmianie warunkow cashback od czerwca nie interesuje
    mnie juz placenie przez Synca przelewem, wowczas zwykly przelew on-line
    wystarczy i jest calkowicie darmowy.
    W sytuacji braku cashback od Synca interesujaca opcja jest placenie KK
    (cashback + grace period)- wowczas jedynie sprytnybill daje mozliwosc
    zaplaty karta za 0,97zl.