eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZmiany w regulaminach eurobankuRe: Zmiany w regulaminach eurobanku
  • Data: 2009-12-18 21:00:42
    Temat: Re: Zmiany w regulaminach eurobanku
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 18 Gru, 21:25, orcio <o...@N...pl> wrote:
    > Valdi pisze:> "orcio"news:hggc4a$ntb$1@atlantis.news.neostrada.pl
    >
    > >> Klienci internetowi zapraszam do zalogowania do systemu bankowego w pdf
    > >> jest wszystko opisane
    >
    > > A może by taka malutka pigułka z informacjami co się zmieniło?
    >
    > no pigułka jest w PDFie w komunikacie nie chce przeklejac bo dużo tego
    >
    > orcio


    Nie tak dużo :)

    W § 2 zmienia się następująca definicja:

    Bankowość Elektroniczna - świadczenie przez Bank usług Bankowości
    Internetowej i Telefonicznej



    § 4 ust. 4 otrzymuje brzmienie:

    4. Bank zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do Kanałów
    Bankowości Elektronicznej, jeżeli Klient przestanie spełniać warunki
    niezbędne do zawarcia Umowy zapisane w §3 ust. 3 lub zostały naruszone
    warunki Umowy, Umowy o prowadzenie konta, Regulaminu lub powszechnie
    obowiązujących przepisów prawa.



    § 5 ust. 8 otrzymuje brzmienie:

    8. Bank aktualizuje informacje, o których mowa w ust. 7. Bank będzie
    informował Klienta o zmianach za pośrednictwem Kanałów Bankowości
    Elektronicznej. Aktualne informacje dostępne będą również w
    Placówkach.



    § 8 ust. 8 otrzymuje brzmienie:

    8. Bank aktualizuje informacje, o których mowa w ust. 7. Bank będzie
    informował Klienta o zmianach za pośrednictwem Kanałów Bankowości
    Elektronicznej. Aktualne informacje dostępne będą również w
    Placówkach.



    § 12 otrzymuje brzmienie:

    1. Bank ponosi odpowiedzialność za terminowe i zgodne z treścią
    wykonanie dyspozycji złożonych za pośrednictwem Kanałów Bankowości
    Elektronicznej.

    2. Klient jest odpowiedzialny za podanie prawidłowych danych w
    dyspozycji.

    3. Bank nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie
    serwisu eurobank online w przypadku korzystania z przeglądarek
    nierekomendowanych przez Bank.



    § 13 otrzymuje brzmienie:

    1. Klientowi przysługuje prawo zgłoszenia reklamacji dotyczącej
    świadczenia usług Bankowości Elektronicznej. Reklamacje można składać:

    a) w Placówce,

    b) telefonicznie w COK,

    c) za pośrednictwem serwisu eurobank online,

    d) listownie na adres Banku: Euro Bank S.A. ul. Św. Mikołaja 72,
    50-126 Wrocław,

    e) w innej formie akceptowanej przez Bank.

    2. Bank zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie po jej
    otrzymaniu, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od daty wpływu
    reklamacji do Banku. Termin ten może ulec wydłużeniu w przypadku
    konieczności kontaktu z instytucją zewnętrzną, o czym Posiadacz
    zostanie poinformowany przez Bank. O decyzji Bank powiadamia Klienta
    telefonicznie, listownie lub za pośrednictwem serwisu eurobank online.



    § 14 otrzymuje brzmienie:

    Za korzystanie z Kanałów Bankowości Elektronicznej pobierane są opłaty
    zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji dla danego Produktu.



    § 15 ust. 4 otrzymuje brzmienie:

    4. Jeżeli w terminie 14 Dni roboczych od daty otrzymania informacji o
    zmianie warunków Regulaminu, Klient nie złoży pisemnego oświadczenia o
    odmowie przyjęcia zmiany, przyjmuje się, że Klient zaakceptował nową
    treść Regulaminu. Odmowa przyjęcia zmian oznacza wypowiedzenie Umowy
    przez Klienta z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia liczonego
    od dnia wpływu pisma do Banku.



    § 16 otrzymuje brzmienie:

    W zakresie korzystania z poszczególnych Produktów obsługiwanych w
    Kanałach mają zastosowanie odpowiednie regulaminy tych Produktów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1