eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZniknął przelewRe: Zniknął przelew
  • Data: 2007-03-17 08:00:20
    Temat: Re: Zniknął przelew
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik j...@o...pl napisał:
    > Witam!
    >
    > Jestem posiadaczem konta w mbanku i mam nietypowy problem - klient
    > zamówił u mnie towar pod koniec lutego, zapłacił za niego przelewem,
    > przelew do mnie dotarł. Ponieważ produkty były mocno nietypowe - po
    > dokonanej przedpłacie zamówienie zostało skompletowane i wysłane do
    > klienta.
    > W mojej historii rachunku przelew był widoczny jako uznanie, klient
    > także miał go w swojej historii jako obciążenie.
    >
    > I teraz najciekawsze - po około miesiącu - przelew całkowicie zniknął
    > z systemu - nie ma po nim śladu ani u mnie, ani u osoby, która go
    > robiła (wyszło to przy tym jak księgowa klienta chciała wydrukować
    > potwierdzenie na koniec marca). Nie ma informacji o jakimś zwrocie czy
    > innym wydarzeniu - po prostu przelew jakby nigdy nie istniał.
    >
    > Czy ktoś już kiedyś miał coś takiego? Czy jest szansa ze bank
    > potraktuje moją reklamację rozsądnie, czy raczej pomyślą, że coś mi
    > się poplątało. Zarówno ja jak i klient mamy 100% pewności, że przelew
    > był zrealizowany i że przez kilka dni był widoczny na obu rachunkach -
    > a tu takie zdziwienie
    >
    > Pozdrawiam
    > Jarek
    >
    a co z saldem? zmniejszylo sie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1