eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZniknął przelewRe: Zniknął przelew
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!news.tkdami.net!not-for-mail
    From: o`rety <o`rety@pl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zniknął przelew
    Date: Sat, 17 Mar 2007 09:00:20 +0100
    Organization: VectraNet
    Lines: 27
    Message-ID: <etg70h$ak1$1@news.tkdami.net>
    References: <1...@y...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 82.139.38.96
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tkdami.net 1174118225 10881 82.139.38.96 (17 Mar 2007 07:57:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...tkdami.net
    NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Mar 2007 07:57:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.7.3) Gecko/20040910
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <1...@y...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:410374
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik j...@o...pl napisał:
    > Witam!
    >
    > Jestem posiadaczem konta w mbanku i mam nietypowy problem - klient
    > zamówił u mnie towar pod koniec lutego, zapłacił za niego przelewem,
    > przelew do mnie dotarł. Ponieważ produkty były mocno nietypowe - po
    > dokonanej przedpłacie zamówienie zostało skompletowane i wysłane do
    > klienta.
    > W mojej historii rachunku przelew był widoczny jako uznanie, klient
    > także miał go w swojej historii jako obciążenie.
    >
    > I teraz najciekawsze - po około miesiącu - przelew całkowicie zniknął
    > z systemu - nie ma po nim śladu ani u mnie, ani u osoby, która go
    > robiła (wyszło to przy tym jak księgowa klienta chciała wydrukować
    > potwierdzenie na koniec marca). Nie ma informacji o jakimś zwrocie czy
    > innym wydarzeniu - po prostu przelew jakby nigdy nie istniał.
    >
    > Czy ktoś już kiedyś miał coś takiego? Czy jest szansa ze bank
    > potraktuje moją reklamację rozsądnie, czy raczej pomyślą, że coś mi
    > się poplątało. Zarówno ja jak i klient mamy 100% pewności, że przelew
    > był zrealizowany i że przez kilka dni był widoczny na obu rachunkach -
    > a tu takie zdziwienie
    >
    > Pozdrawiam
    > Jarek
    >
    a co z saldem? zmniejszylo sie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1