eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZniknięcie debetu w Inteligo - kuriozumRe: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!newsgate.pl
    From: a...@t...pl (Bartek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
    Date: 18 Feb 2006 12:53:00 +0100
    Organization: email<>news gateway
    Lines: 25
    Message-ID: <018a01c63482$adb745e0$5a15030a@CZARNYMASTER>
    References: <dt5qtm$a82$1@atlantis.news.tpi.pl> <43f6d48c$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1140263580 27024 213.180.130.18 (18 Feb 2006 11:53:00
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 18 Feb 2006 11:53:00 GMT
    X-Mailer: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-Received: from [83.168.96.141] (account adekus HELO CZARNYMASTER) by tenbit.pl
    (CommuniGate Pro SMTP 4.1.8) with ESMTP id 251081465 for
    p...@n...pl; Sat, 18 Feb 2006 12:52:15 +0100
    X-Received: from [83.168.96.141] (account adekus HELO CZARNYMASTER) by tenbit.pl
    (CommuniGate Pro SMTP 4.1.8) with ESMTP id 251081465 for
    p...@n...pl; Sat, 18 Feb 2006 12:52:15 +0100
    X-Received: from [83.168.96.141] (account adekus HELO CZARNYMASTER) by tenbit.pl
    (CommuniGate Pro SMTP 4.1.8) with ESMTP id 251081465 for
    p...@n...pl; Sat, 18 Feb 2006 12:52:15 +0100
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:378068
    [ ukryj nagłówki ]


    >> Proszę o radę, co powinienem zrobić (oczywiście poza zamknięciem konta w
    >> tym
    >> śmiesznym pseudobanku). Do kogo mogę złożyć skargę na ewidentne złamanie
    >> warunków umowy debetowej (brak trzydziestodniowego okresu wypowiedzenia)?
    >>
    >
    > Wysłać dzisjiaj reklamację listem poleconym dot. braku (nie wypowiedzenia,
    > bo o tym jeszcze nie wiesz) debetu i czekać na dlaszy rozwój wypadków.

    Dokladnie. Spokojnie i 'bez nerw'. Złoz reklamacje na zjawisko, ktore
    wystapilo. Mozesz rowniez dodac opis kontaktów Twoich z infolinią w
    rzeczonej sprawie i tyle.
    Jak najmniej emocji, jak najwiecej konkretów.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh


    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1