  • Data: 2009-03-20 10:42:56
    Temat: Re: Znowu awaria Visy
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:fba11f90-ed89-4c1a-af51-19352fe13c31@z9g2000yqi
    .googlegroups.com...

    > Nie, nie, teraz juz idzie na gruncie personalnym: czy Ty miales taka
    > karte wczesniej (2001), czy ja (2000). :D

    Hehe... jedynym przypadkiem kiedy mialem doczynienia z PKO BP byla
    koniecznosc zakupienia formularza wekslowego ;). KB wprowadzil karty z
    chipem dopiero w roku 2001, wczesniej byla jakas testowa pula, ale ja w tym
    udzialu nie bralem.

    > A propos kart z chipem - w Kanadzie wlasnie masowo je wprowadzaja
    > chyba od listopada, a w "moim" stanie zauwazylem, ze nowe terminale na
    > poczcie maja dodatkowa szczeline i obok rysunek czegos co wyglada jak
    > chip.
    >
    > Przeczuwam zmiany! Albo Chinczycy dodaja teraz taki feature w
    > standardzie. :)

    Maja w standardzie, a reszta swiata zostanie zmuszona do obslugi kart w
    chipem ze wzgledu z liability shift. Zgodnie z zaleceniami UE wszystkie
    karty bedace w obiegu po 1 stycznia 2011 powinny byc wyposazone w chip.

    MK