eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZnowu awaria VisyRe: Znowu awaria Visy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!74.125.46.134.MISMATCH!postnews.google.co
    m!c11g2000yqj.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "bradley.st" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Znowu awaria Visy
    Date: Fri, 20 Mar 2009 06:57:23 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 22
    Message-ID: <0...@c...googlegroups.com>
    References: <w5arrpjitrus.1nsktaaycskzt$.dlg@40tude.net> <gmd7t8$lcl$1@news.wp.pl>
    <3...@t...googlegroups.com>
    <gmfbf2$alb$1@news.interia.pl>
    <f...@v...googlegroups.com>
    <gmfh8s$3of$1@news.wp.pl>
    <1...@o...googlegroups.com>
    <gpvf3h$g1m$1@news.wp.pl>
    <f...@z...googlegroups.com>
    <gpvrvf$o68$1@news.wp.pl>
    <9...@w...googlegroups.com>
    <gpvsqt$orl$1@news.wp.pl>
    <6...@3...googlegroups.com>
    <gq02l6$scb$1@news.wp.pl>
    <0...@g...googlegroups.com>
    <gq051n$no$1@news.wp.pl>
    <8...@j...googlegroups.com>
    <gq06g6$1ig$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: 208.125.245.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: posting.google.com 1237557443 7043 127.0.0.1 (20 Mar 2009 13:57:23 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Mar 2009 13:57:23 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: c11g2000yqj.googlegroups.com; posting-host=208.125.245.226;
    posting-account=UN1PVAoAAADUa5JvDgJnRHL92NHa6IL6
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:480220
    [ ukryj nagłówki ]

    On 20 Mar, 09:42, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > No ale jak pisze to nie problem issuera czy cardholdera w Europie. Jest
    > fraud cardholder znal PIN, issuer wydal karte z chipem (i potrafi ja
    > obsluzyc), a merchant w USA nie ma odpowiedniego czytnika. Zgodnie z
    > liability shit odpowiedzialnosc jest porzesuwana... zdejmowana z cardholdera
    > i issuera. Powinna byc przesunieta na acquirera lub merchanta, a ze VISA/MC
    > nie zabezpieczyla swoich interesow to jej problem :)

    Rozumiem caly mechanizm, jak najbardziej. Chodzi mi o to, ze te zasady
    nie sa uniwersalne na swiecie, tylko w EU. Bardzo watpie ze np. VISA
    USA bedzie podzielac punkt widzenia ze jak "nie zabezpieczyla swoich
    interesow to jej problem" - bo tak jest w VISA Europe.

    > Europejskie karty beda
    > posiadaly padek, wiec odmowa akceptacji nie jest uwarunkowana ograniczeniami
    > technologicznymi :).

    Tu mnie przekonales w 100%. Zebys jeszcze uzyl podobnego rozumowania
    zeby przetlumaczyc amerykanskim sprzedawcom w internecie, to nie
    musialbym juz wiecej robic za posrednika. Moze jakis list otwarty,
    albo co? :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1