  • Data: 2007-08-01 20:58:24
    Temat: Re: Zostałam oszukana
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Mogę.

    Wiec umow sie na spotkanie.

    > Co Ty nie powiesz.

    Ano widzisz, zadna maszyna nie zastapi czlowieka.

    > Nie rozumiesz. W inteligo decyzja przyznamy/nie przyznamy debetu jest
    > natychmiastowa i online:

    Debet w wysokosci ilu: 100zl; 1000zl czy 10 000zl?

    > #v+
    > Skorzystaj z debetu!
    >
    > * Składasz krótki wniosek on-line i od razu otrzymujesz
    > od nas odpowiedź o wysokości przyznanego debetu.
    > Zajmie Ci to 90 sekund!
    > * Środki z tytułu uruchomionego debetu będą dostępne od razu.
    > * Nie wymagamy żadnych dokumentów ani zabezpieczeń!
    > * Pożyczka spłaca się automatycznie - każdy wpływ
    > na Twoje konto zmniejsza kwotę zadłużenia.
    >
    > #v-
    >
    > Nie ma żadnego "ile procent", kalkulator, czy co tam sobie
    > wymyśliłeś.

    Kazdy wniosek on line zwiazany zprzyznaiem kredytu czy debetu jest
    kalkulatorem w ladnym "ubranku".
    Komputer nie mysli, on przelicza.
    Czlowiek odwrotnie, mysli a zadko przelicza choc i czasem tez nie mysli.