  • Data: 2007-08-01 19:05:46
    Temat: Re: Zostałam oszukana
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    swen pisze:

    > Decyzje podejmuja ludzie pracujacy w Banku a nie Bank!
    Zgodnie z procedurami. I zaręczam Ci, że te procedury są często *bardzo*
    sztywne, zwłaszcza w przypadku "masowych" produktów.
    > Od kiedy to budynek podejmuje decyzje czy komputer?
    Komputer ? Żebyś się nie zdziwił. Chyba większość standardowych i nie za
    wysokich limitów na kartach/kontach itp. jest robiona automatem.
    Do decyzji ludzia zostają zwykle kredyty na wyższą kwotę i tyle.
    KJ