  • Data: 2007-08-10 10:43:47
    Temat: Re: Zostałam oszukana
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Po pierwsze i najwazniejsze: spokoj! To sa tylko pieniadze, nie warte
    nieprzespanych nocy:) a dalej zycie bedzie sie nadal toczyc, to nie koniec
    swiata, smierc nie zaglada ci w oczy.
    Dzialanie w nerwach i panice na pewno nie pomaga.
    Ja bym zrobil tak:
    Raz jeszcze na spokojnie, przeanalizowal wszystkie papiery, informacjie,
    policzyl dwa razy itp.
    Jesli nadal by mi "ucieklo" 800zl wowczas napisal bym (telefon jest dobry do
    szybkiego kontaktu w sprawach doraznych, tu mam doczynienia z umowa na 7
    lat!) pismo do banku, w ktorym na poczatku pisal bym jak czlowiek do
    czlowieka :) a wiec podziekowania za pozytywne zalatwienie, wyrazil
    zadowolenie z przyznaego kredytu ect, jak to mowia: wazelina - to daje
    (powinno) drugiej stronie sygnal, ze nie chcesz pyskowac i sie awanturzyc
    tylko chcesz jak czlowiek zalatwic sprawe.
    Po tym wstepie napisz juz jak czlowiek do banku prosbe o wyjasnienie, gdyz
    nie bardzo rozumiesz co sie stalo z 800zl i masz obawe o to by przez
    nieuwage/niewiedze nie narazic sie na jakies pozniesze nieporozumienia.
    Opisz dokladnie co wiesz, i czym sie przejmujesz.
    Bank odpisze (powinien) Ci wyjasnienie, ze np. tak i tak bo tak i tak jest w
    ich regulaminach czego pewnie niedoczytalas lub poprawia swoj blad i
    wyprostuja sprawe. Byc moze okaze sie, ze Ty popelniasz blad w wyliczeniach
    co tez bank ci wskarze.
    (Jesli bank napisze, ze regalaminy itp. To wowczas mozesz -jesli masz sile,
    ochote- isc na wojne:) Ktora moze byc dluga, kosztowna i wcale nie wygrana,
    ale o swoje warto zawsze sie bic, bo to dotyczy twoich pieniedzy.)
    Wszedzie napisael "powinien" bo niczego na 100% w swiecie nie ma (poza
    dwiema sprawami) zwlaszcza w Polsce.
    Generalnie jak juz wspomnialem na poczatku, na nerwy zawsze jest czas! Nikt
    nie lubi otrzymywac poczty niemilej w slowach, wez to pod uwage, tym mozna
    sobie narobic tylko osob nieprzychylnych. I zawzsze na to jest czas, nie
    warto robic tego od razu.
    Pismo kieruj do tej osoby co pisala wniosek, na wyzsze progi zawsze
    przyjdzie kolej:)
    Kwota 20tys lub cos kolo tego nie jest kwota za ktora ktos bedzie sie w
    banku narazal (chodzi mi o probe przekretu)
    Wiec problem dotyczy najprawdopodobnie spraw technicznych i komunikacyjnych,
    ludzie sa tylko ludzmi! Inna sprawa to branie kredytu w wysokosci 200tys, tu
    juz warto -zwlaszcza w Polsce- isc z prawnikami zalatwiac taka pozyczke.
    ps.
    Wiem, ze po doswiadczeniach widzisz teraz wszedzie proby naciagniecia,
    oszukania. Jest to normalne i wiekszosc ludzi tak reaguje ale naprawde
    spokoj jest najlepszy w tym momencie.