  • Data: 2007-08-10 19:04:42
    Temat: Re: Zostałam oszukana
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal Franczak napisał(a) w wiadomości: ...

    >mBank? Chyba, że w nazwie produktu muszą być literki ROR.

    Chyba wszystkie konta typu oszczędnościowego KB, ING, itd. Bo rozumiem,
    że ma służyć tylko do wpływania płacy.
    Wersja internetowa Getinu, pod pewnymi warunkami Inteligo, Lukas.

    średnio to chyba 5-8,5

    >A to nie kosztuje? Skoro wszystko powinno być za darmo to poco pieniądze?
    >Każdemu według potrzeb, od każdego według jego możliwości!
    >
    >Ale to już było, i nie wróci mam nadzieję.

    Rozejrzyj się, uważnie. Bo obok tych widocznych jest jeszcze coś
    zakamuflowane. Choćby w postaci propozycji zmian w prawie karnym.

    >Od kiedy i na jakiej podstawie posiadanie konta bankowego jest
    >obowiązkowe. Możesz trzymać "u mamy"

    Dla firm na podstawie przepisów. A u mamy to "depozyt nieprawidłowy" :)

    >Możesz rozwinąć? Masz na myśli sklepy zakładowe? kiosk w MSWiA ?
    >Sklep wolnocłowy na lotnisku/promie?
    >A może świętej pamięci WARS?

    Może Makro?

    >Jak napisałem trzeba było należeć do jakiejś bandy.

    >A brakowało normalności.

    Zaraz zaraz. Na bazarach to była właśnie namiastka normalności.
    Mówię o handlu, nie o pewnych indywiduach, które można było spotkać.

    >Hm, pracodawca chyba nie może odmówić wypłaty wynagrodzenia w gotówce.
    >Jeżeli coś zmieniło się to musiałem przegapić.

    Nie może, Kodeks Pracy. Nawyżej da potem mniejszą podwyżkę.
    Zresztą ktoś niedawno się skarżył, że pracodawca przynosi gotówkę
    a on akurat chciałby na konto :)

    Zamiast samochodu "do odbioru" coś skapneło - na 4 koła wystarczyło.
    Książeczki mieszkaniowe - po kilka lat - zostało pół pensji. A trzeba
    było poczekać na "premię gwarancyjną".

    Do ok. 1978r państwo z radością obrabiało przyszłych emerytów. Po
    1978 z równie idiotyczną radością ogłoszono jakie jest "dobre" bo
    teraz będzie emerytom dokładać.

    Arek