eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot na karte - brawo RealRe: Zwrot na karte - brawo Real
  • Date: Tue, 27 May 2003 13:48:04 +0200
    From: Piotr Czerewko <p...@k...chip.pl>
    User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zwrot na karte - brawo Real
    References: <batmk6$gu8$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <batmk6$gu8$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 62.87.156.138
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 62.87.156.138
    Message-ID: <3ed35025$1@news.vogel.pl>
    X-Trace: news.vogel.pl 1054036005 62.87.156.138 (27 May 2003 13:46:45 +0200)
    Lines: 38
    X-Authenticated-User: petec
    X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!news.vogel.pl!n
    ot-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:243296
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik JaKi napisał:
    > Dzis wybralem sie ze zwrotem do Reala - w informacji pani poprosila mnie o
    > karte - w komputerze wybrala programik nazwany "Zwrot karta kredytowa".
    > Wybrala sposob wprowadzania karty "automatycznie" przeciagnela karta gdzies
    > tam za klawiatura (bedac wscibskim przechylilem sie i zobaczylem ze jest to
    > urzadzonko do odczytywania kart (podobne jak przy drzwiach w bankach). Karty
    > nie odczytalo niestety :-/ pani wybrala "wprowadzanie reczne" przepisala nr
    > karty i date waznosci, nastepnie nr kasy i nr paragonu - system pomyslal i
    > wyplul informacje "karta niezgodna" (nic dziwnego placila mama a ja zwrot
    > chcialem zrobic na swoja :-)) Pani powiedziala ze musi byc karta ktora byla
    > dokonana transakcja - udalo mi sie dojsc do porozumienia z pania (serdecznie
    > pozdrawiam :))) zadzwonilem do mamy i podala mi nr karty ktory zostal
    > wpisany do systemu. I tu nie bylo wiekszych problemow :) Wydrukowalo sie
    > potwierdzenie www.jarp49.republika.pl/real.jpg - podpisalem sie tylko tak
    > jak na karcie (no prawie podobnie) i calosc operacji zakonczyla sie .
    >
    > Nastepnie zrobilem zakupy na szalona kwote 8,41 - zaplacilem VC Citka z
    > photka - podpisalem sie niezbyt dokladnie - zabrakol 1 literki w nazwisku :)
    > pani mimo zdjecia poprosila abym sie ponownie podpisal.
    >
    > Podsumowujac - IMHO tak powinna wygladac cala procedura platnosci karta - od
    > dokladnego sprawdzania podpisu niezaleznie od kwoty po zwrot pieniedzy na ta
    > sama karte ktora byla wykorzystana do placenia.
    >
    > Brawo Real, brawo dla aklajera ktory przeszkolil pracownikow (chyba mozna
    > sie pokusisc ze sa to nalecialosci jeszcze z Pekao, no ale moze i eService
    > tez zrobil jakies szkolenie)

    witam,
    pracuje w realu,-
    pani z POK powinna dostac upomnienie za łamanie ustalonych procedur -
    przy zwrocie powinna byc obecna mama ze swoja kartą, i podpisać się
    swoim imieniem i nazwiskiem.

    Pozdr,
    Piotrek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1