eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot na kartę i podwójne przewalutowanieRe: Zwrot na kartę i podwójne przewalutowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zwrot na kartę i podwójne przewalutowanie
    Date: Fri, 26 Feb 2016 11:34:59 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <1...@4...com>
    References: <a...@o...wsisiz.edu.pl>
    <56ced748$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@o...wsisiz.edu.pl>
    <nap649$qba$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@o...wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 159-205-84-29.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1456483038 15379 159.205.84.29 (26 Feb 2016 10:37:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Feb 2016 10:37:18 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    X-Antivirus: avast! (VPS 160225-2, 2016-02-25), Outbound message
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:620858
    [ ukryj nagłówki ]

    Fri, 26 Feb 2016 11:04:58 +0100, w
    <a...@o...wsisiz
    .edu.pl>, Rafal Jankowski
    <j...@o...wsisiz.edu.pl> napisał(-a):

    > > W specyfikacji plików MC i Visa transakcja anulowania obciążenia różni się
    > > od transakcji uznania karty - więc bank jest w stanie je odróżnić.
    >
    > Jeśli są w stanie to odróżnić i jeśli sprzedawca dokonał zwrotu i jeśli mi
    > w takiej sytuacji należy się pełny zwrot w walucie prowadzonego konta (3x
    > jeśli) to (mała zmiana frontu i powrót do normalnej sytuacji) kij w oko
    > mbankowi, że nie zwrócił mi tego automatycznie tylko musiałem składać
    > reklamację.

    Zobacz co masz w tytule operacji. Zwrot powinien być jakoś opisany jako
    "zwrot", "anulowanie" itp.
    Jeżeli tak jest, to mBank w sumie chciał Ciebie orżnąć, ale nie udało się :)
    Jeżeli nie było to faktyczny zwrot (czyli anulowanie transakcji) tylko uznanie,
    to zrobił Ci łaskę :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1