eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot na kartę i podwójne przewalutowanieRe: Zwrot na kartę i podwójne przewalutowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zwrot na kartę i podwójne przewalutowanie
    Date: Fri, 26 Feb 2016 14:59:29 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <naplo1$qb7$1@node2.news.atman.pl>
    References: <a...@o...wsisiz.edu.pl>
    <56ced748$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@o...wsisiz.edu.pl>
    <nap649$qba$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@o...wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.133.144.66
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1456495169 26983 78.133.144.66 (26 Feb 2016 13:59:29
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Feb 2016 13:59:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.6.0
    In-Reply-To: <a...@o...wsisiz.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:620860
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-02-26 o 11:04, Rafal Jankowski pisze:
    > On Fri, 26 Feb 2016, Pete wrote:
    >
    >> Swego czasu doktoryzowałem się z tematu zwrotu na kartę przy okazji
    >> reklamacji takiej sytuacji jak Twoja.
    >>
    >> W specyfikacji plików MC i Visa transakcja anulowania obciążenia
    >> różni się od transakcji uznania karty - więc bank jest w stanie je
    >> odróżnić.
    >
    > Jeśli są w stanie to odróżnić i jeśli sprzedawca dokonał zwrotu i jeśli
    > mi w takiej sytuacji należy się pełny zwrot w walucie prowadzonego konta
    > (3x jeśli) to (mała zmiana frontu i powrót do normalnej sytuacji) kij w
    > oko mbankowi, że nie zwrócił mi tego automatycznie tylko musiałem
    > składać reklamację.
    >
    >>
    >> Pytanie, jaką operację wyukonał sprzedawca - anulowanie obciążenia czy
    >> uznanie karty
    >
    > No ok, ale ja tego chyba nie mam jak sprawdzić na wyciągu?

    Nie ma takiej możliwości

    Ja te informacje uzyskałem dopiero od Arbitra bankowego.

    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1