eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot na karte w realu (Szczecin), oczywiscie na inna niz przy zakupie :)Re: Zwrot na karte w realu (Szczecin), oczywiscie na inna niz przy zakupie :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zwrot na karte w realu (Szczecin), oczywiscie na inna niz przy zakupie
    :)
    Date: Sat, 12 Jun 2004 20:14:27 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 22
    Sender: r...@p...onet.pl@pc25.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl
    Message-ID: <cafheb$36$4@news.onet.pl>
    References: <v...@4...com> <ca93id$45n$1@news.onet.pl>
    <ca96f1$hr7$1@news.onet.pl> <ca9rp5$cpt$2@news.onet.pl>
    <4...@b...pl> <cac7g6$cjd$3@news.onet.pl>
    <m...@d...pm.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc25.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1087064331 102 217.99.219.25 (12 Jun 2004 18:18:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 12 Jun 2004 18:18:51 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:303548
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:m3isdxkb72.fsf@defiant.pm.waw.pl...

    > > Po za tym, jeśli ktoś tam będzie chciał być złośliwy, to w sumie może
    > > realizującego taką kartę klienta zatrzymać i przekazać Policji.
    Przekazać
    > > jako osobę podejrzaną o posłużenie się sfałszowaną kartą - bo przecież
    > > właściciel sam im napisał, że takiej karty już nie ma. Oczywiście
    sprawa
    > > się po jakimś tam czasie wyjaśni, ale przyjemne to nie będzie.
    >
    > Z tym ze sklep ryzykuje wtedy nieco bardziej niz klient. Np. klient
    > sam moze wczesniej wezwac policje czy inna gazete, a wiesz - kto
    > pierwszy ten lepszy.
    > No i w koncu sklep po cos chyba wprowadza mozliwosc zwrotow towaru
    > - chyba nie po to, by nastepnie nielegalnie zatrzymywac klientow itd.

    Źle mnie zrozumiałeś. Ja nie chcę klienta zatrzymywać przy zwrocie, tylko
    przy kolejnym zakupie. Zatrzymać pod pozorem posłużenia sie sfałśzowanką
    kartą. No w końcu właściciel złożył pismene oświadczenie, ze karta już nie
    istnieje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1