eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot towaru a utrata bonusuRe: Zwrot towaru a utrata bonusu
  • Data: 2012-11-21 23:15:14
    Temat: Re: Zwrot towaru a utrata bonusu
    Od: "[sas]" <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 21.11.2012 o 21:13 Wemif <w...@a...pl> pisze:

    > Jeśli dostajesz gotówkę lub podasz inną kartę do zwrotu to bank
    > się raczej nie dowie. Co innego jeśli zwrot będzie na tę samą.

    a jest to możliwe do realizacji, tj. zwrot na inną kartę?
    kiedyś zwracałem coś w castoramie i najzwyczajniej w świecie zapomniałem,
    którą kartą płaciłem. podałem pierwszą kartę - zwrot się nie udał, podałem
    drugą - tak samo, dopiero przy trzeciej uznanie się powiodło.

    pytanie: czy rzeczywiście można dokonać zwrotu na inną kart niż na tą, z
    której się wykonywało płatność? i czy na terminalu pracownik rzeczywiście
    dostawał błąd i zwrot nie był możliwy, czy może tylko komunikat w stylu
    "włóż właściwą kartę albo kontynuj z obecną. czy kontynuować tak/nie?"

    [sas]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1